Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Gutt her. Er det mulig at guttene er FOR utholdene for dere? Dama får orgasme på orgasme, men jeg derimot tar det lengere tid og få ogasme. Kan det bli for mye, eller rett og slett kjedelig? Får ikke noe fornuftige svar av henne.. noen her som kan svare?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Ikke så lett å svare på. Det jeg mener er for lenge er ikke nødvendigvis det damen din mener. Personlig så har jeg opplevd med enkelte at det blir for langvarig sex. Men da snakker jeg om en tre-fire timer med inn-ut penetrering i høyt tempo og suging. Noe som gjør at jeg da er sår og har vondt i munn og nakke dagen etter. Det hadde ikke vært noe problem med sex i en tre-fire timer om det var jeg som ble slikket mesteparten av tiden og rolig sex
La Luna Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Ja, det kan bli for mye hvis du ikke kommer før etter laaaang tid.
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Gutt her. Er det mulig at guttene er FOR utholdene for dere? Dama får orgasme på orgasme, men jeg derimot tar det lengere tid og få ogasme. Kan det bli for mye, eller rett og slett kjedelig? Får ikke noe fornuftige svar av henne.. noen her som kan svare? Ja, gjett om det gjør. Min partner er bevisst utholdende og bruker laaaaang tid på å få orgasme,mens jeg bruker kort tid og får gjerne flere. Jeg synes det er slitsomt at han bruker så lang tid. For jeg vil så gjerne at han skal få orgasme også. Men alt han sier er: "Ikke hold, deg. Bare la det gå,du. Så rekker du en orgasme til etterpå". Og selv om jeg helt fint klarer meg med en orgasme, så må jeg da fortsette (slik at han også får orgasme) Og jeg føler meg nærmest litt lurt, når min orgasme to er på vei og han fremdeles ikke er villig til å la det gå for seg helt enda. Han nyter alt og koser seg og synes det er fint at jeg får så mange orgasmer. Men jeg synes det blir for mye. Synes på en måte at vi overdriver det seksulle mer enn nødvendig, for etter to og tre orgasmer er jeg så gåen at jeg ikke vil ha flere. Og når vi da fortsetter er det nesten litt ubehagelig. Klarer ikke å bygge meg opp mot nye gode orgasmer heller, for jeg føler meg helt gåen. Og jeg kan heller ikke bare avbryte sexen føler jeg (når han har gitt meg så mange orgasmer). Og da blir jeg utålmodig og tenker på at han snart må bli ferdig. Ikke det at det er kjedelig, men det er ikke noe allright at han er såpass utholdende i lengden. Noen ganger er det så ille at jeg lurer på om det er noe galt med han. At det faktisk ikke kan gå for han...For når vi har holdt på både vel og lenge og vi begge er litt slitne, så virker han strålende fornøyd med å ha klart å gi meg X antall orgasmer etter X antall timer. Også avbryter vi... Er vanskelig å ta opp temaet med han. Han skjønner liksom aldri helt det maset mitt om at han også må bli tilfredstilt, for han sier at han har størst glede i å tilfredstille meg. Han skjønner heller ikke det at jeg er den som har størst glede i å tilfredstille han og at jeg er mer enn nok fornøyd med bare en orgasme. Føler nesten at det seksuelle blir en prestasjonsting. Er nesten slik at jeg gruer meg til å ha sex med han, fordi jeg vet det blir så langvarig og at han ikke gir seg før det har gått for meg mer enn en gang. Og da av og til uten at det har gått for han i det hele tatt. Så spør du meg er det mulig at gutter er FOR utholdende. Og jeg personlig lurer på hvorfor dere er slik...
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Trådstarter her. Jeg er ikke bevist treg, har prøvd og prate med dama om dette, hun sier og at hun er forøyd med 2-5 orgasmer (Hun kommer veldig lett) når jeg føler at hun er fornøyd og det er min tur til og komme, da merker jeg en slags "stress" fra hennes side, det er på en måte at hun jobber på spreng for at jeg skal komme, dette merker jo jeg og da blir jeg og på en måte "stressa". Har det helt super deilig til jeg kjenner dette jaget fra hennes side, da er det liksom at en del av det gode forsvinner og det tar enda lengere tid til jeg kommer.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Blir litt forutsigbart om hun alltid må komme før du kommer,vel? Det er jo ingen regel som sier at du skal "levere" orgasmer på løpende bånd til henne _før_ du kommer. Vær litt kreativ. Sex på samme måte hver gang er kjedelig. Hun behøver ikke alltid å få orgasme, eller hun kan få de etter din orgasme. God sex er ikke nødvendigvis orgasme hver gang. variasjon er også en del av det.
Gjest Mann 42 Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har hatt samme problem, og vet ikke helt hva det kommer av. Kan være psykisk, kanMin erfaring, er at det kan være bra med en liten pause i løpet av samleiet, hvis du er for utholdende. Når du har holdt på en stund, så blir penis litt nummen, og selv om ereksjonen holder seg, så er den ikke like følsom. Men etter en liten hvil er den like god igjen, og i runde to kan jeg få orgasme ganske raskt. Da har kjæresten gjerne hatt flere allerede, så jeg syns det er greit å være litt ego og bare fokusere på min egen nytelse og komme fort. Med min nåværende, funker det bra. Men jeg har opplevd at jenter har hatt problem med det, og lurt på om det var noe de gjorde galt, eller om jeg ikke var tent på dem, etc, etc. Enkelte damer har en magisk evne til å gjøre livet surt for seg.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Blir litt forutsigbart om hun alltid må komme før du kommer,vel?Det er jo ingen regel som sier at du skal "levere" orgasmer på løpende bånd til henne _før_ du kommer. Vær litt kreativ. Sex på samme måte hver gang er kjedelig. Hun behøver ikke alltid å få orgasme, eller hun kan få de etter din orgasme. God sex er ikke nødvendigvis orgasme hver gang. variasjon er også en del av det. Har prøvd det og Det finnes ingen middelvei tydeligvis! Når det skjedde var det en som ble snurtt, ble kallt for ego og det som værre er Jeg mener at man er ansvarlig for sin egen seksualitet, det er ikke hennes ansvar og gi meg orgasme, det er heller ikke mitt og gi henne. Man lærer underveis hva som funker for henne, og ikke minst hva som gjør henne tilfredstillt. (Og det er ikke at jeg kommer før henne)
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Har prøvd det og Det finnes ingen middelvei tydeligvis! Når det skjedde var det en som ble snurtt, ble kallt for ego og det som værre er Jeg mener at man er ansvarlig for sin egen seksualitet, det er ikke hennes ansvar og gi meg orgasme, det er heller ikke mitt og gi henne. Man lærer underveis hva som funker for henne, og ikke minst hva som gjør henne tilfredstillt. (Og det er ikke at jeg kommer før henne) Vel, da er hun litt for godt vandt. Jeg har aldri hatt den gleden å få orgasme ved sex, så at hun blir snurt den _ene_ gangen du sørger for deg selv først...vel Men skjønner jo at hun helst vil komme da, selv om jeg synes det blir for orgasmefokusert.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har hatt samme problem, og vet ikke helt hva det kommer av. Kan være psykisk, kanMin erfaring, er at det kan være bra med en liten pause i løpet av samleiet, hvis du er for utholdende. Når du har holdt på en stund, så blir penis litt nummen, og selv om ereksjonen holder seg, så er den ikke like følsom. Men etter en liten hvil er den like god igjen, og i runde to kan jeg få orgasme ganske raskt. Da har kjæresten gjerne hatt flere allerede, så jeg syns det er greit å være litt ego og bare fokusere på min egen nytelse og komme fort. Med min nåværende, funker det bra. Men jeg har opplevd at jenter har hatt problem med det, og lurt på om det var noe de gjorde galt, eller om jeg ikke var tent på dem, etc, etc. Enkelte damer har en magisk evne til å gjøre livet surt for seg. Det var galt det og Da ble jeg beskylt for og bare peise på for og bli fort ferdig Har og hørt den med at det MÅ være henne som ikke er god nok. Det er blitt så fustrerende at det er begynt og gå ut over forholdet vårt. Jeg må ha litt humor oppi alt dette.( derfor alle smily)
Kara W Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Som andre har sagt, variasjon er viktig. Prøv å se det litt ann på humøret hennes. Noen ganger vil jeg bare ha en kjapp en før jeg sovner, og da blir det lett slitsomt hvis han holder på i flere timer. Andre kvelder har man lyst og ork til å holde på lenge, og da er det bare deilig. To ting som kan være greit å huske på. Den ene er at inn-og-ut blir kjedelig og kanskje litt vondt i lengden. Vær gjerne utholden, men varier da stillingene, ta pauser hvor du f.eks bare leker med brystene hennes osv. Den andre er at etter ca 3 orgasmer (varierer fra kvinne til kvinne) så er de fleste så utslitt at de ikke orker fler, og fokus blir da gjerne på å få det til å gå for deg slik at man kan få slappet av.
Gjest Mann 42 Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Jeg syns det er fantastisk deilig å komme inne i henne. Men det finnes jo alternativer, dersom det tar for lang tid. Hvis hun f.eks runker meg mens hun gnir hodet mot den ene brystet og brystvorten, så tar det kun kort tid før skuddet går. Det er glatt og deilig, og varierende grad av mykhet som beveger seg over hodet. Og rent visuelt er det ganske sexy. Munnsex er jo også helt topp, og begge deler sammen er garanter å få meg til målet ganske kjapt.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Som andre har sagt, variasjon er viktig. Prøv å se det litt ann på humøret hennes. Noen ganger vil jeg bare ha en kjapp en før jeg sovner, og da blir det lett slitsomt hvis han holder på i flere timer. Andre kvelder har man lyst og ork til å holde på lenge, og da er det bare deilig. To ting som kan være greit å huske på. Den ene er at inn-og-ut blir kjedelig og kanskje litt vondt i lengden. Vær gjerne utholden, men varier da stillingene, ta pauser hvor du f.eks bare leker med brystene hennes osv. Den andre er at etter ca 3 orgasmer (varierer fra kvinne til kvinne) så er de fleste så utslitt at de ikke orker fler, og fokus blir da gjerne på å få det til å gå for deg slik at man kan få slappet av. Det er nok det jeg og merker, det blir så tydelig og at hun stresser, det blir rett og slett avtennende for meg.
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Har prøvd det og Det finnes ingen middelvei tydeligvis! Når det skjedde var det en som ble snurtt, ble kallt for ego og det som værre er Jeg mener at man er ansvarlig for sin egen seksualitet, det er ikke hennes ansvar og gi meg orgasme, det er heller ikke mitt og gi henne. Man lærer underveis hva som funker for henne, og ikke minst hva som gjør henne tilfredstillt. (Og det er ikke at jeg kommer før henne) Oj...kjenner meg igjen her også,jeg. Skjedde det samme engang med oss også. Og da ble jeg fornærmet. Men det var ikke fordi han kom, men fordi han ikke hadde sagt fra om det eller gitt utrykk for at nå var han på vei. Fikk litt sjokk, fordi det da var som om han bare pulte i vei, for så å tømme seg etter 10 minutter. Kommunikasjon kunne på en måte ha vært fint...Også jeg er antagelig skyldig i at jeg stresser litt når han nesten kommer... blir jo så glad for at det skjer... Også skjer det ikke alikevel... Kanhende vi damene er litt skyldig i mye der.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 Oj...kjenner meg igjen her også,jeg. Skjedde det samme engang med oss også. Og da ble jeg fornærmet. Men det var ikke fordi han kom, men fordi han ikke hadde sagt fra om det eller gitt utrykk for at nå var han på vei. Fikk litt sjokk, fordi det da var som om han bare pulte i vei, for så å tømme seg etter 10 minutter. Kommunikasjon kunne på en måte ha vært fint...Også jeg er antagelig skyldig i at jeg stresser litt når han nesten kommer... blir jo så glad for at det skjer... Også skjer det ikke alikevel... Kanhende vi damene er litt skyldig i mye der. Godt at noen kan innrømme feil
Jalp Skrevet 29. juli 2007 #16 Skrevet 29. juli 2007 Jeg vil anbefale alle å ha mindre fokus på partnerens orgasme. Ikke slik at man oppfattes som egoist, men heller ikke så mye at det blir et orgasmepress av det. Jeg er overbevist om at det finnes veldig mye press rundt dette med orgasme, og det virker som kjent mot sin hensikt. Sex kan være supert selv om man ikke får orgasme, men problemet er at partneren gjerne bygger sin seksuelle selvtillit på partnerens orgasmer. Hva med mer fokus på nytelsen og mindre på prestasjonen? Da kommer orgasmene av seg selv og sexlivet blir betydelig bedre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. juli 2007 #17 Skrevet 30. juli 2007 Ja menn kan bli for utholdende iallefall om man selv er den som kommer fort! Fryktelig sliten og vente på en mann som skal komme når man selv har kommet for lenge siden. Da blir det til at man strever som faen på å få mannen til å komme. Da blir det ikke kos men bare slit, og sex skal jo være kos!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #18 Skrevet 30. juli 2007 Ja menn kan bli for utholdende iallefall om man selv er den som kommer fort!Fryktelig sliten og vente på en mann som skal komme når man selv har kommet for lenge siden. Da blir det til at man strever som faen på å få mannen til å komme. Da blir det ikke kos men bare slit, og sex skal jo være kos! Er ikke det bare og nyte videre og satse på en til orgasme? Det kan jo bli perfekt
Paradokset Skrevet 30. juli 2007 #19 Skrevet 30. juli 2007 Da blir det til at man strever som faen på å få mannen til å komme. Hehe Tror det er en del menn som kjenner seg igjen i den påstanden der....
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. juli 2007 #20 Skrevet 30. juli 2007 Er ikke det bare og nyte videre og satse på en til orgasme? Det kan jo bli perfekt Ja men når du selv har kommet to ganger og mannen enda ikke har kommet kan det jo bli slitsomt i lengden for MEG da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå