Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dater en mann, vi har det fint.

Fra andre får jeg høre " han klarer aldri å bare ha en dame"

jeg blir ringt opp av en "venn" sent om kvelden- han er observert med en annen dame og "historier" om denne mannens liv med ulike damer blir servert - og jeg blir fryktelig usikker.

Selv sier mannen at han har "vokst", var mye damer tidligere i livet men ting har forandret seg.

Virker som om folk prøver å ødelegge for meg, jeg blir veldig usikker- har faktisk "klikket" her og sendt en haug med fæle meldinger, ( ja jeg vet, lagt meg flat og bedt om unskyldning) likevel så blir han.

Skal roe det hele litt nå, vært en berg og dalbane med følelser.

Mange som advarer mot denne mannen, tidligere eks, en "god" veninne ( som jeg ikke tror er så god likevel ) og til og med en mann som slenger med leppen. Har laget så mye krøll og usikkerhet mellom oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er så mange som sier det samme, kan det være noe i det...

Gjest StockDama
Skrevet

kanskje han har vokst opp, men hvis folk fortsetter å advarer deg så ville jeg lett ha blitt akkurat like skeptisk.

siden vi ikke kjenner han så kan vi jo ikke si sikkert om han herjer med flere damer fortsatt, men...bare vær litt var, og hvis en venninne advarer deg så er det nok i beste hensikt, ikke for å være slem.

Skrevet

Har opplevd det samme som deg...... Etter 10 år med denne personen kan jeg fortelle at det er nesten aldri røyk uten ild.

Tenk deg godt om er mitt råd.

Skrevet

Har han for vane å skjule at han er sammen med flere damer samtidig? Hvis ikke synes jeg du burde stole på han.

Gjest Gjest
Skrevet

Pleier ikke å ha flere damer samtidig så vidt jeg vet. Vi er i " bli kjent " perioden.

Jeg har vært så usikker at jeg har gjort "veeldig dumme ting" - likevel blir han..

vil gjerne stole på ham jeg

han sier selv at vi godt kan snakke sammen med disse menneskene som sier slike ting om ham.

Dessuten så vet jeg at disse menneskene er tvilsomme selv

Skrevet

et råd. ta heller en prat med han, slik du at får vite hva han mener. så kan du ta det derfra. hobbyråd herfra kan bare forvirre.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Hvor lenge er det siden han "vokste opp" og ble trofast da? Det er forskjell på om det er noe han har sagt siden forrige forhold røk, eller om det er 10 år siden han opparbeidet seg det dårlige ryktet.

Jeg ville uansett blitt skeptisk om min kjære hadde en omgangskrets hvor man satte ut falske rykter og bakvasket hverandre.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor lenge er det siden han "vokste opp" og ble trofast da? Det er forskjell på om det er noe han har sagt siden forrige forhold røk, eller om det er 10 år siden han opparbeidet seg det dårlige ryktet.

Jeg ville uansett blitt skeptisk om min kjære hadde en omgangskrets hvor man satte ut falske rykter og bakvasket hverandre.

Vet du hva, jeg fikk til og med telefon fra eksen hannes om hvor "forferdelig" denne mannen var. ( Da er det rart at hun så inderlig vil ha han selv )

Tror egentlig han er litt offer for misunnelse denne mannen her, ganske så nydelig sjø

Gjest =tentacle=
Skrevet
Vet du hva, jeg fikk til og med telefon fra eksen hannes om hvor "forferdelig" denne mannen var. ( Da er det rart at hun så inderlig vil ha han selv )

Tror egentlig han er litt offer for misunnelse denne mannen her, ganske så nydelig sjø

Du kjenner ham bedre enn meg, jeg blir ikke optimistisk av dine beskrivelser, men det er du som må velge :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hatt erfaring med en slik mann. Flere damer, ble aldri ferdig med eksen, løy om det meste. Viste seg at det som ble fortalt om han stemte. Etter det jeg hører så holder han på slik enda.

Gjest Gjest
Skrevet
Hatt erfaring med en slik mann. Flere damer, ble aldri ferdig med eksen, løy om det meste. Viste seg at det som ble fortalt om han stemte. Etter det jeg hører så holder han på slik enda.

Hvilke by?

Skrevet

Har erfaring med det samme. Konfronterte mannen og pratet mye om dette. Men det hjelper jo ikke! Fyren var ærlig og jeg fikk høre mye jeg ikke ville vite, om at han lett blir betatt av kvinner, og mener det er en menneskerett å flørte, og så videre. Vi hadde ganske ulike syn på grensesetting når det gjaldt flørting.

Han var til slutt utro, og først da klarte jeg å gi slipp på ham og gå videre.

Det hjelper ikke at "alle" advarer deg mot en fyr når hjertet vil ha ham.... Da er det bare å krysse fingrene for at det går bra.

Men kanskje la være å investere i bolig, få barn el.l. med ham før du er 100 % sikker på at han ser for seg et liv med bare deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...