Gjest Tex Skrevet 19. mars 2003 #1 Del Skrevet 19. mars 2003 Dagens gullkorn på en onsdag... "Hvorfor mannen tisser stående" : Da Gud hadde skapt Adam og Eva, hadde han igjen to gaver som han ville gi til dem. Gud sa: "Jeg har to gaver igjen til dere, den ene er kunsten å tisse stående..." Adam avbrøt: "Jeg, jeg vil ha den, det ville være kjempekult, livet ville bli så mye enklere og mer gøyalt! Gud tittet på Eva og Eva nikket og sa: "Hvorfor ikke, det er ikke så viktig for meg." Så Gud ga Adam denne gaven. Adam skrek av glede, hoppet opp og tisset rundt omkring, skvettet på veggene og løp ned til stranden hvor han tisset og beundret mønsteret han laget i sanden. Gud og Eva betraktet Adams glede og Eva spurte Gud: "Og den andre gaven du ville gi bort??" "Hjerne Eva, hjerne." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2003 #2 Del Skrevet 19. mars 2003 Fortell meeeer, da, Anitacath, meeeer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mars 2003 #3 Del Skrevet 19. mars 2003 Mye sant i d der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 19. mars 2003 #4 Del Skrevet 19. mars 2003 Hehe.. kjempemorsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå