Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg blir uvel av å se sport på TV - spesielt siden sport dominerer fullstendig i TV og aviser. Sporten har i tillegg til egne sendinger også egen plassering i alle nyhetssendinger. Da jeg slo på TV i dag ble jeg positivt overrasket over musikk på TV. Takk til NRK for at TV-seerne ikke må se sport 24 timer i døgnet men at det finnes en time i ny og ne (julaften o.l) med musikk i ulike genre. Det kommer sikkert en tid da musikk blir sendt oftere enn på julaften, men det går fremover. TV 2 har vel sagt sitt: reklamen bestemmer og dermed sendes sport hele tiden i helger og ellers. Det gir TV 2 et dårlig omdømme. Men deres valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 29. juli 2007 #2 Del Skrevet 29. juli 2007 Vel. På fredag pg lørdag kveld dominerte skirenn NRK. Som om vi ikke har nok ski på vinters tid. Hele formiddagen pluss mesteparten av lørdag og søndag... Er det virkelig noen som gidder å sitte å se på all TV-sporten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Del Skrevet 29. juli 2007 Vel. På fredag pg lørdag kveld dominerte skirenn NRK. Som om vi ikke har nok ski på vinters tid. Hele formiddagen pluss mesteparten av lørdag og søndag... Er det virkelig noen som gidder å sitte å se på all TV-sporten..? Det vil alltid forbli et mysterium for meg: Hvem og hvor mange sitter egentlig benket foran TV for å se på sport? Jeg tror ikke det er så mange som journalister skal ha det til. Dessuten: På meg virker det som om om sportsjournalistene i VG, TV 2 og NRK er mer entusiastiske enn folk der hjemme...de skriker, jubler og oppfører seg som om hele Norge er like ivrige som de selv. Jeg tviler på at hele det norske folk er så veldige glade i sport som media liker å ha det til. Det er usivilisert at sport er det eneste en TV-kanal ha å by på. Jeg går så langt som å si "eneste"...men vet jo at det finnes mange andre bra sendinger. Likevel: sport dominerer i alt for stor grad! Den er overalt til enhver tid - på TV. Det er ikke positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå