linky Skrevet 29. juli 2007 #1 Del Skrevet 29. juli 2007 Har lyst til å bytte ut de gardinene vi har nå med panelgardiner, synes det er så fint:) Men lurer på et par ting som kanskje dere her inne kan hjelpe meg med. Kan man bruke vanlige gardinstenger eller MÅ man ha stenger beregnet til panelgardiner? Hva er sånn ca. pris på gardiner å stenger? (skal selvfølgelig i butikk å kikke, men går jo ikke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 29. juli 2007 #2 Del Skrevet 29. juli 2007 Kan man bruke vanlige gardinstenger eller MÅ man ha stenger beregnet til panelgardiner? Hva er sånn ca. pris på gardiner å stenger? Du kan bruke vanlige gardinstenger, må bare kjøpe topp- og bunnskinne, de har de feks på IKEA til 10 kr. Jeg valgte å kjøpe vanlige gardinstenger fordi det kan hende jeg ønsker andre typer gardiner senere. Panelgardiner får du fra 40-50 kr panelen til flerfoldige hundrelapper, akkurat som andre gardiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2007 Du kan bruke vanlige gardinstenger, må bare kjøpe topp- og bunnskinne, de har de feks på IKEA til 10 kr. Jeg valgte å kjøpe vanlige gardinstenger fordi det kan hende jeg ønsker andre typer gardiner senere. Panelgardiner får du fra 40-50 kr panelen til flerfoldige hundrelapper, akkurat som andre gardiner Tusen takk for svar Det var jo bra at jeg kan bruke de gardinstengene jeg har fra før, skal innom ikea til uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juli 2007 Kom til å tenke på en ting, vil det bli like fint da mon tro med vanlige gardinstenger?!? vi har stenger med en kule ytterst på hver side, ser for meg at det kanskje kommer til å se litt rart ut... Er vel ingen som har noen bilder av panelgardiner på vanlige stenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catanova Skrevet 2. august 2007 #5 Del Skrevet 2. august 2007 Har lyst til å bytte ut de gardinene vi har nå med panelgardiner, synes det er så fint:) Men lurer på et par ting som kanskje dere her inne kan hjelpe meg med. Kan man bruke vanlige gardinstenger eller MÅ man ha stenger beregnet til panelgardiner? Hva er sånn ca. pris på gardiner å stenger? (skal selvfølgelig i butikk å kikke, men går jo ikke i dag Vi kjøpte panelgardiner i dag, og kjøpte helt vanlige gardinerstenger som passet! Kommer veldig ann på panelgardinen vil jeg tro, det er jo bare å sjekke om hullet øverst er stort nok for en gardinstang. På europris har de kjempe fine gardinstenger til 60 kr. Svarte, med fine detaljer utterst. Passet perfekt til panelgardinene våres ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 2. august 2007 #6 Del Skrevet 2. august 2007 Kom til å tenke på en ting, vil det bli like fint da mon tro med vanlige gardinstenger?!? vi har stenger med en kule ytterst på hver side, ser for meg at det kanskje kommer til å se litt rart ut... Er vel ingen som har noen bilder av panelgardiner på vanlige stenger? Det er litt stiligere om man kjøper panelsystem, og jeg tenkte mye på det før jeg kjøpte gardinstenger, men valgte som sagt vanlige stenger i tilfelle vi ønsker vanlige gardiner senere. Og etter at jeg har hengt opp gardinene så har jeg ikke tenkt på det en eneste gang, og så opphengt jeg er i interiørdetaljer så må det bety at det ser ganske fint ut Her er feks et bilde av hvordan blir seende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gammel gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Del Skrevet 2. august 2007 Ikke noe problem å bruke vanlige gardinstenger så lenge de ikke er for tykke (av den gode gamle sorten...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå