Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet
har jeg sakt det ?

Her ser det ut som at du mener han burde visst hvor gammel hun var, og den eneste måten han kunne ha visst det på var ved å be om legitimasjon.

jeg er sjokkert over holdningen er inne. Men dere får mene hva dere vil jeg synes uansett det er galt og ha sex dans med 14 åringer uansett om hun ser eldre ut en hva hun er
Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Her ser det ut som at du mener han burde visst hvor gammel hun var, og den eneste måten han kunne ha visst det på var ved å be om legitimasjon.

han fikk vite det etterpå. Og brydde seg lite om at hun var 14. Det er det jeg reagerer på.

Gjest Gjest
Skrevet
har jeg sakt det ?

HVa mener du han skulle ha gjort?

Det er absolutt ikke greit at en så voksen mann danser på den måten med ei på 14.

Men de som hadde ansvaret for sikkerheten her hadde ikke gjort jobben sin som var å holde alle under atten borte fra stedet. Og det kan ikke han gjøre noe med.

Han gjør det han er betalt for. Gjør et show der han alltid sikkert tar opp noen på scenen. At personene er ulovlig på stedet er faktisk ikke hans skyld

Gjest Gjest
Skrevet

Det er klubbens/arrangørens ansvar å sørge for at det ikke er mindreårige tilstede.

Dette er klubbens feil og ansvar.

Skrevet
ja hun ser eldre ut. Og det virker som mange her inne rett og slett unnskylder det med at hun ser eldre ut ?

man kan jo spør seg om de hadde sakt det samme om det var deres egen 14 åring som danset slik med en 34 år gammel mann ?

Om min datter hadde sneket seg inn der det er 18-års grense hadde jaggu både hun og vaktene fått så ørene flagret. Jeg synes det blir helt feil å skulle ta Akon for dette.

Skrevet (endret)
jeg er sjokkert over holdningen er inne. Men dere får mene hva dere vil jeg synes uansett det er galt og ha sex dans med 14 åringer uansett om hun ser eldre ut en hva hun er

Det ville vært galt dersom han hadde visst, hatt mistanke eller burde ha forstått at hun er 14 år. Når hun ser ut slik ut gjør og i tillegg befinner seg på et sted med 18-årsgrense, synes jeg det er altfor mye forlangt.

Edit: Det er også galt å servere alkohol til 14-åringer. Men faktum er at når man befinner seg på et sted med 18-årsgrense, blir man naturlig nok behandlet som om man er over 18 år, både når det gjelder alkoholservering og når det gjelder dansing med sterke seksuelle undertoner. Det som er kritikkverdig er dermed at hun befinner seg på dette stedet, og ikke det at hun blir behandlet som en 18-åring.

Endret av bada
Skrevet
Er ikke dette nesten på grense til heberfili ? tross alt en mann på over 30 skal ikke danse sånn med en 14 år gammel jente

Mener du dermed også at det er "på grensen til homofili" når en heterofil mann danser tett med en transvestitt som han feilaktig tar for å være kvinne?

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

dere forstår tydeligvis ikke hva jeg mener. Så jeg gidder ikke å skrive mer på denne diskusjonen.

Skrevet
dere forstår tydeligvis ikke hva jeg mener. Så jeg gidder ikke å skrive mer på denne diskusjonen.

Du har rett. Jeg forstår i hvertfall ikke hva du mener. :)

Skrevet

Faren til den jenta der burde kanskje gå et par runder med seg selv og se om han gjør en god nok jobb med datteren sin før han går til angrep på denne artisten. Saken er vel at det er lettere å legge skylda på andre enn seg selv når ting går galt.

Hva i helvete har en fjortenåring ute på et sted med attenårsgrense å gjøre?

Gjest Gjest
Skrevet
ja hun ser eldre ut. Og det virker som mange her inne rett og slett unnskylder det med at hun ser eldre ut ?

man kan jo spør seg om de hadde sakt det samme om det var deres egen 14 åring som danset slik med en 34 år gammel mann ?

Unnskylder at hun ser eldre ut? det er vel ikke det de gjør,men alle sier jo at hun ser eldre ut. Hun ser da ikke ut som 14,men 20.

hadde min 14 åring komt seg inn på en slik klubb, så hadde det blitt månelyst for eieren. Det var 18 årsgrense der.

hadde du sett bildet uten at alder var tatt med, så hadde du ikke reagert. Så nå skjønner jeg ikke hvor du vil hen....siden du skriver at andre her inne unnskylder henne med at hun ser eldre ut... :hallo:

Skrevet
Hva i helvete har en fjortenåring ute på et sted med attenårsgrense å gjøre?

Jupp. Pappa bør kanskje også se litt etter hva ei jente på 14 har på seg.

Gjest nimbus
Skrevet

Da ville jeg tenkt over hvilken oppdragelse jeg hadde gitt henne, og lurt på hvorfor hun var på en 18-års klubb i det hele tatt. Jeg håper også for faren sin del at han ikke lot henne forlate huset i det antrekket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...