Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skulle han kunne vite at hun var 14? Stedet hadde 18-årsgrense, og det er ikke alle det er lett å se alderen på.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun snek seg inn og ser eldre ut enn hun er, så nei da er han nok ikke heberfil.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg reagerte mer på det her:

"Tidligere i sommer fikk han vaktene sine til å hente en ung gutt opp på scenen. Gutten skulle angivelig ha kastet papir på ham; Akon svarte med å løfte jyplingen og kaste ham hodestups ut i folkehavet. Videoen av opptrinnet, som sjokkerte de tilstedeværende, er en av årets mest viste på YouTube."

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

så dere her inne synes det er riktig av en nærmere 30 år gammel mann og danse slik med en 14 år gamel jente ?

Gjest Gjest
Skrevet
Er ikke dette nesten på grense til heberfili ? tross alt en mann på over 30 skal ikke danse sånn med en 14 år gammel jente

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154173

Hvis dette er heberfili er jeg også heberfil. Tror de fleste menn synes den jenta er tiltrekkende, hun ser ut som hun er rundt 20.

Adskillig værre enn eventuell heberfili er den kommersielle musikkindustrien der aktørene sloss om ungdommens penger med idiotisk "musikk" de klarer å manipulere folk til å kjøpe.

"Musikken" som bringes ut på markede glemmes fort, og ungdommen skaffer seg nye plater de lures til å tro er bra.

Det er et narrespill der milliarder av dollar går fra ungdommen til en kynisk hjernedød industri.

Jeg kjøper kun alternativ progressiv symfonisk rock.

Litt avsporing her kanskje, men dog.

Gjest Gjest
Skrevet

Herlighet a!

Han stolte vel på at vaktene hadde sjekket leg.

Det hadde dem tydeligvis ikke gjort og han kan ikke klandres for dette

Gjest Gjest
Skrevet
så dere her inne synes det er riktig av en nærmere 30 år gammel mann og danse slik med en 14 år gamel jente ?

Dama så ikke ut som en som var 14 år. Han trodde vel at dama var på konserten lovlig etter sjekk av vaktene!

Hadde hun kuttet vekk all sminken så hadde han nok sett det barnlige ansiktet å tenkt sitt!

Han stolte vel på vaktene som skulle ha spurt samtlige om legitimasjon

Skrevet

Det er det vel ingen som har sagt? Jeg er imponert over din evne til å trekke konklusjoner av ingenting!

Det de fleste her inne sier er at jenta ser betydelig eldre ut enn 14, og at klubben hadde 18-årsgrense.

Jeg mener foreldre har et ansvar for at 14-åringer ikke går på klubber der de ingenting har å gjøre, men selvfølgelig er det lettere å henge ut en "kjendis" enn å ta ansvar for manglende kontroll på barnet sitt!

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Det er det vel ingen som har sagt? Jeg er imponert over din evne til å trekke konklusjoner av ingenting!

jeg vet det jeg bare gjør det samme som så mange gjør når jeg skriver noe trekker konklusjoner ut fra ingenting

Gjest Elastica
Skrevet

Nei, det er ikke greit.

Men jenta så unektelig eldre ut på akkurat dette bildet - det er sikkert.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Nei, det er ikke greit.

Men jenta så unektelig eldre ut på akkurat dette bildet - det er sikkert.

ja hun ser eldre ut. Og det virker som mange her inne rett og slett unnskylder det med at hun ser eldre ut ?

man kan jo spør seg om de hadde sakt det samme om det var deres egen 14 åring som danset slik med en 34 år gammel mann ?

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er mørkt, man er på et utested der det er 18 års grense. Foran deg står en jente med utrigning ... eller rettere sagt et par tøyfiller som dekker det grøvste. Og hun er med på det meste. Hva gjør du?

Alternativ A): Du ber om leg. Du får vite at hun selvsagt er 18 for det sier leg'en. Alt vel. Etterpå får du vite at hun er 14 og at faren har lyst å ommøblere trynet ditt. At faren har et par "issues" å ta opp med sin lettkledde datter med falsk leg gjelder ikke i denne saken nehei ...

Alternativ B): Du danser med vedkommende siden du forutsetter at alle som kommer inn på stedet SKAL ha vist leg og være gammel nok. Etterpå får du vite at faren .... osv.

Alternativ C): Du er på byen for å ha det gøy. Blant de tingene du gjør her i verden er å danse litt rått og sexy. Her var en lekker berte med oisann så lite klær på og hun er helt med på leken. Vrikke seg kan hun også. Etterpå får du vite at hun var 14. Hva så? Når skadet litt dans lissom? I ettertid får du vite at faren omtrent har fått aproplektisk anfall og har veldig lyst å gjøre noe drastisk med ansiktet ditt. Du forstår overhodet ikke problemet siden for det første var dette et 18 års grense sted, for det andre skjedde ikke noe galt utover dansen og for det tredje sjekk antrekket da mann, hvem i he... kunne gjettet at jenten var 14 år og hvem i hule heite lar datteren i den alderen gå på byen med falsk leg i slikt antrekk?

Hvor mye forventer man egentlig av en artist på byen? Den andre saken med hvordan han behandlet en fan vedkommer faktisk ikke denne.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg er sjokkert over holdningen er inne. Men dere får mene hva dere vil jeg synes uansett det er galt og ha sex dans med 14 åringer uansett om hun ser eldre ut en hva hun er

Gjest Bellatrix
Skrevet
ja hun ser eldre ut. Og det virker som mange her inne rett og slett unnskylder det med at hun ser eldre ut ?

man kan jo spør seg om de hadde sakt det samme om det var deres egen 14 åring som danset slik med en 34 år gammel mann ?

Om min egen 14-åringe hadde kledd seg som hun var 20 og sneket seg inn på et utested med 18-årsgrense hadde jeg tatt en alvorsprat med henne om at det er en grunn til at utesteder har aldersgrenser. Jeg hadde også snakket med henne om påkledning, om hva som passer seg for en 14-åring.

Gjest Bellatrix
Skrevet
jeg er sjokkert over holdningen er inne. Men dere får mene hva dere vil jeg synes uansett det er galt og ha sex dans med 14 åringer uansett om hun ser eldre ut en hva hun er

Mener du at man skal be om legitimasjon fra alle man danser med om man er på byen?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg reagerte mer på det her:

"Tidligere i sommer fikk han vaktene sine til å hente en ung gutt opp på scenen. Gutten skulle angivelig ha kastet papir på ham; Akon svarte med å løfte jyplingen og kaste ham hodestups ut i folkehavet. Videoen av opptrinnet, som sjokkerte de tilstedeværende, er en av årets mest viste på YouTube."

Enig!

Skrevet

Akon er bare en stor dust som kun synger om å pule damer, smacke de på ræva og ta de bakfra, røyke masse weed osv.

Bare kjekt å se at en av disse artistene som bare synger om sånne temaer får litt problemer...

Begynner å bli skikkelig lei av slik hjernedød musikk, for å ikke snakke om de videoene som bare består av lettkledde damer som vrikker...og ser overkåte ut....

Skrevet

Det har ikke noe med at hun er 14 og han 34, men det faktum at han umulig kunne vite at hun ikke var gammel nok til å komme inn på utestedet. Jeg er jente, og jeg ville neppe reagert om jeg så henne på et utested med 18-årsgrense. Toppen avslører ganske velutviklede bryster, og hun har sminket seg eldre enn hun er. Jeg forventer rett og slett ikke at en mann skal kunne se at hun er 14, særlig ikke på et utested der lyset ikke er maksimalt og jenta bare ei blant mange andre mennesker.

Jenta burde ikke vært på utestedet i det hele tatt, og det er henne faren bør være sint på, ikke en artist som forventer at dørvaktene gjør jobben sin.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Mener du at man skal be om legitimasjon fra alle man danser med om man er på byen?

har jeg sakt det ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...