Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Skal begynne i ny jobb om en stund, og vil ikke ta livet av alle med parfyme, men vil likevel lukte godt. Er bodylotionspray fra body shop en god ting? tenker spesielt på coconut milk (så det i woman-bladet). lukter slike sprayer lenge? er det teit å lukte kokosnøtt på vinteren? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp den du nevner, og den lukter ganske mye, bare så du vet det. Hvis du kler på deg rett etter å ha smurt deg inn sitter lukten i hele resten av dagen, så du bør la den lufte seg litt. Men den lukter godt, altså - bare vær litt forsiktig. Det er ikke noe ålreit med kolleger som oser av et eller annet.

Skrevet
Hei!

Skal begynne i ny jobb om en stund, og vil ikke ta livet av alle med parfyme, men vil likevel lukte godt. Er bodylotionspray fra body shop en god ting? tenker spesielt på coconut milk (så det i woman-bladet). lukter slike sprayer lenge? er det teit å lukte kokosnøtt på vinteren? :)

Jeg tror nok bare at folk på jobben setter pris på at du lukter parfyme, hvis den er god da vel og merke.. :) Jeg får stadig høre av både kvinner og menn at jeg alltid lukter så godt..både privat og på jobb. Og jeg bruker MYE parfyme, hehe..

Coconut fra body shop er en av mine favoritt-kremer, lukter alldeles nydelig, dessverre synes jeg lukten forsvinner relativt fort. Lukter som en coconut-butter-bitch hele året jeg, har bare fått komplimenter for det. Er det forresten noen som vet om de har Coconut-olje på Body Shop? Det hadde jo vært perfekt..så kan man blande den i uparfymert bodylotion og bruke den som parfymeolje på halsen osv. utenom. Det går ann med andre oljer derfra i hvertfall. Fuzzy peach er også veldig god.

Skrevet

Lola, er du den kollegaen min som gir meg hodepine? :ler: Jeg kjenner flere sånne som alltid lukter godt, men også litt for mye godt, og jeg blir uvel av det. Ikke så hyggelig, og det er vanskelig å si fra. Noen av oss med følsomme neser tenkte at det kunne hjelpe å stadig kommentere parfymebruken, ikke på en negativ måte, men slik at vedkommende ble klar over at vi hele tiden kunne kjenne henne på flere meters avstand ("åh, ny parfyme igjen?" osv) - jenter pleier jo å være kjappe til å ta hint. Det fungerte på noen.

Skrevet

Jeg kjenner også ei som lukter skikkelig coconut OG en eller annen parfyme- tror det er Angel, og den kombinasjonen er skikkelig intens og kvalmende. Lukta kommer før henne inn døra, for å si det sånn. Men vanskelig å si noe da.

Jeg bruker en liten dusj Bright Crystal eller J'adore, og får ofte høre at jeg lukter "nydusjet og fresht", og det liker jeg :)

Skrevet
Lola, er du den kollegaen min som gir meg hodepine? :ler: Jeg kjenner flere sånne som alltid lukter godt, men også litt for mye godt, og jeg blir uvel av det. Ikke så hyggelig, og det er vanskelig å si fra. Noen av oss med følsomme neser tenkte at det kunne hjelpe å stadig kommentere parfymebruken, ikke på en negativ måte, men slik at vedkommende ble klar over at vi hele tiden kunne kjenne henne på flere meters avstand ("åh, ny parfyme igjen?" osv) - jenter pleier jo å være kjappe til å ta hint. Det fungerte på noen.

Ja, selvfølgelig er det meg :sol:

Skrevet

Yess..de hadde Coconut-olje. Jeg skal kjøpe en liter :ler:

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg synes det er veldig omtenksomt av trådstarter å ikke ville stinke parfyme på jobb. Det er nok av dem som har overdosert kraftig. Enkelte ganger når man kommer inn i heisen henger parfymen igjen etter forrige som var der. Synes det er helt grusomt. Noen ganger fører det til hodepine. Andre ganger snur magen seg, og kvalmen er vanskelig å bli kvitt i ettertid.

Skulle ønske at folk var mer hensynsfulle, sånn som trådstarter. Meningen med parfyme er at man så vidt skal kjenne duften når man kommer nær vedkommende. Ikke at man skal forpeste hele rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...