Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Har lest igjennom noen innlegg ang mineralsminke og har et par spm:) Må man bruke kost med naturhår? Så på kissme at de selger syntetiske børster, er de like myke og bra? Noen som har prøvd?
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Også lurte jeg på om de også røyter, kostene fra id røyter jo endel...?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Kjøpte den lange flattopen i forrige uke og har faktisk ikke brukt noe annen børste siden. Den er mykere enn noen av naturbørsene mine og røyter ikke i det hele tatt. Det hadde jeg egentlig ikke regnet med for alle sier at mineralsminke kostene deres røyter. Anbefales
Gjest StockDama Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Kissme garenterer at de syntetiskebørstene ikke skal røyte.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Fikk plutselig veldig lyst på denne syntetiske børsten men synes den er litt dyr og vet ikke helt om jeg tror på at den ikke røyter. Skal bruke den til Isadora forresten. Flere som har prøvd?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Alle koster av naturhår røyter mer eller mindre uansett pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå