Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Er det noen som har erfaringer med denne mp3 spilleren? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=317053
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Gå heller for en Ipod Video. Mye ,mye bedre kvalitet.
Gjest Fliss Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Min eldste sønn har en sånn. Vi kjøpte den i gave for en tid tilbake .. lyden er jo kjempebra - og kvaliteten er det ingenting å utsette på. Han er en musukk-frelst type som er helt avhengig av skikkelig lyd i ørene når han skal utfor døren. Men jeg vet at da jeg vurderte å kjøpe en lik til min yngste sønn så sa eldstemann at han neppe har bruk for en Mp3-spiller med video .. for skjermen er såpass liten at man får ikke noe særlig utbytte av det. Det samme sa de i butikken da jeg gikk der for å kjøpe gave til min yngste sønn .. Så jeg hadde ikke brukt penger på en Mp3-spiller med video - for det er rett og slett ikke nødvendig. Creative har utrolig bra spillere - men kjøp like heller en uten video .. mye billigere er de og
Lady Lovelylocks Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har den og er veldig fornøyd. Bruker den kun til radio og musikk da...
emondak Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Vi kjøpte den i julegave til søstra mi og hun er veldig fornøyd. Hun bruker den daglig når hun går til og fra jobb og har ikke klaga.. Selv har jeg en eldre utgave av Cratiwe Zen, som jeg er veldig fornøyd med. Jeg klarte kunststykket å miste den i gulvet fem ganger i løpet av dag (d'oh) og den er fortsatt like hel. Jeg har lest litt rundtomkring at det er fryktelig mange som klager på ipodene sine så jeg ville gått for den du har sett på. Om du i tilegg slenger på 253 spenn til på dette headsettet fra koss, så har du en sikker vinner! Enjoy! :-D
Belissima Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg synes den er bedre enn ipod, men jeg bruker den til å se film også Eller tv-serier da.. Er greit å ha når man er ute å reiser, selv om skjermen er liten, så synes jeg at skjermen er over all forventning Så den har vært en redning på mange kjedelig bussturer og flyturer. Den er mistet i bakken flere ganger, uten å ta noen skade.. Batteriet er veldig bra jeg har ikke ladet den siden i midten av juni før i går, og jeg bruker den hver dag Jeg rett og slett elsker den
Gjest Fliss Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Da vi kjøpte den til sønnen så ble vi advarte mot I-poden av samme type .. Den er mye mindre robust - tåler langt mindre enn Creative`n .. dette pga at displayet ligger mindre beskyttet til og det skal lite til for å knuse/ødelegge det om man har den i lommen .. Derfor valgte vi Creative.
Julie Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Har en Creative Zen sleek. Vært utrolig mye trøbbel med den! Hengt seg opp jevnt og trutt og gått "i lås". Hadde jeg visst det på forhånd, hadde jeg defintivt kjøpt Ipod isteden. Julie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå