Miel Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Nå som den siste boken har kommet er det vel på tide med en liten avstemning. :-D Fangen fra Azkaban er min evige nummer en. Får like klump i halsen hver gang Harry og Hermione drar tilbake for å redde Sirius. Halvblodsprinsen må vel være nummer to, hvor Harry får svar på veldig mye, men ikke alt. :icon_smile: Endret 29. juli 2007 av Miel
Gjest Meep Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Half Blood Prince og Order of the Phoenix er mine favoritter med the Deathly Hallows rett etter, og så fra the Goblet of Fire og nedover.
Miel Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 Jøss, jeg lagde jo en poll, hvor ble den av? :klø: Jaja, drit i det, dere får skrive i stedet hehe.
Tabris Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg liker best Prisoner of Azkaban. Da er vi langt nok ute i serien til at vi er vant med Potter-verden, men likevel ikke så langt ute at det har blitt for alvorlig og mørkt. Da kan jeg virkelig sette meg ned, nyte og leve meg inn i the wizarding world.
Gjest Gjest22 Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Favoritten min er The Prisoner Of Azkaban, men jeg liker alle veldig godt (Deathly Hallows er på andre plass, fulgt av The Half-blood Prince.)
Miel Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Jeg liker The order of the Phoenix best. Jeg synes den er litt treig i starten, det tar så lang tid før du kommer til det som er gøy, men jeg elsker slutten!
Idril_M Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Endelig fant jeg flere som er enig med meg i at Prisoner of Azkaban er best! :D Men Deathly Hallows kommer nok på en god nr to!
Ce'Nedra Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 1. Deathly Hallows 2. Halvblodsprinsen og Fangen fra Azkaban 3. Føniksordenen
Solskinn Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Goblet of fire. Nå skal jeg lese alle igjen, så da er det mulig at jeg ombestemmer meg.
Elanor Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 1. Prisoner of Azkaban 2. Deathly Hallows 3. Goblet of Fire 4. Order of the Phoenix 5. Philosopher's stone 6. Half-blood Prince 7. Chamber of Secrets Dette var vanskelig, men Prisoner of Azkaban er fremdeles den store favoritten, og det overrasker ikke meg at veldig mange er enig i det. Half-blood Prince får nesten bunn-plassering fordi jeg fremdeles husker hvor forbanna jeg ble etter å ha lest den for første gang. Jeg hadde mest lyst til å hive boka i veggen.
Tabris Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Half-blood Prince får nesten bunn-plassering fordi jeg fremdeles husker hvor forbanna jeg ble etter å ha lest den for første gang. Jeg hadde mest lyst til å hive boka i veggen. Hehehe, vet godt hva du mener. Det er derfor de to siste bøkene er de to nederste hos meg også - de blir "ødelagt" av så mange tragiske dødsfall.
MellonCollie Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 1. Prisoner of Azkaban 2. Half-blood Prince 3. Deathly Hallows 4. Goblet of Fire 5. Order of the Phoenix 6. Philosopher's stone 7. Chamber of Secrets Var vanskeligere enn jeg trodde, topp 3 er jeg i alle fall usikker på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå