Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sussy
Skrevet

Jeg har ei nyfødt datter og er alene om omsorgen.

Pappa'n hennes er i et nytt forhold,ble slutt for 9mnd siden.

Vi kranglet mye og jeg sa hvorfor jeg var i dårlig humør.

Var redd for å si meningen min pga en annen x som ikke var helt god å ha med å gjøre.

14 dager siden fortallte jeg pappan hennes det og at jeg har følelser for han enda.

Ikke noe tilbakemelding på dette, jenta han er sammen med har ingen barn og hva har de å vinne i det forholdet sammen?

Kan vi kanskje få en start igjen på sikt?

Dattra mi har et storsøsken som bor litt hos moran sjelden,men mest hos pappan.

Hvordan retter man på dette, vi fikk ikke samtale etter bruddet.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Siden dere gikk hver til deres, så ser det ut til at han har gått videre.

Og hvorfor skulle ikke han og den nye kjæresten hans ha noe å vinne på forholdet? Kanskje de er perfekte for hverandre...

Du gjorde et feiltrinn, og du kan ikke forvente at han kommer hoppende tilbake.

Skrevet

Det er slutt. Slutt. Og han er i et nytt forhold. Hva de skal kunne få av forholdet sammen? Tjaaa... Om noen år kanskje de får barn sammen. Eller kanskje hun er frivillig barnløs, og klarer seg med å være stemor.

Det du skal gjøre, er å ha god kommunikasjon med barnefaren, for deres felles barns skyld. Du bør også etterhvert bli kjent med hans nye partner, siden hun blir ditt barns stemor. Etterhvert skal far og hans kjæreste ha barnet alene i helger og ferier, så biterhet og sjalusi kommer du ingen vei med.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke bruk barnet som pressmiddel for å få han tilbake. Du vil vel ha en mann som er hos deg fordi han elsker deg og ikke fordi dere har et barn sammen? Du kan heller aldri bli trygg på om hans følelser for hun han gikk fra er over eller om dere er sammen pga barnet.

Jeg vil tro at om han er sammen med hun _selv_ om dere har barn sammen, så er følelsene hans for henne sterke. ellers hadde han nok valgt deg og barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...