Gjest Tex Skrevet 19. mars 2003 #1 Del Skrevet 19. mars 2003 Sp: Er du seksuelt aktiv? Sv: Nei, jeg bare ligger der. ______________________________________ Sp: Hva er fødselsdatoen din? Sv: 15. juli. Sp: Hvilket år? Sv: Hvert år. ______________________________________ Sp: Dette myasthenia gravis, påvirker det minnet ditt? Sv: Ja. Sp: Og på hvilken mate påvirker det minnet ditt? Sv: Jeg glemmer Sp: Du glemmer. Kan du gi oss et eksempel på noe du har glemt? ______________________________________ Sp: Hvor gammel er din sønn som bor sammen med deg? Sv: Trettiåtte, eller trettifem. Jeg kan ikke huske det. Sp: Hvor lenge har han bodd sammen med deg? Sv: Førtifem år. _______________________________________ Sp: Hva var det første din mann sa til deg da du våknet den morgenen ? Sv: Han sa, «Hvor er jeg, Cathy?» Sp: Og hvorfor opprørte det deg? Sv: Jeg heter Susan. _______________________________________ Sp: Nå doktor, er det ikke slik at når en person dør i søvne, så vet han ikke om det før morgenen etter? _________________________________________ Sp: Den yngste sønnen, 22-åringen, hvor gammel er han? __________________________________________ Sp: Var du tilstede da bildet ditt ble tatt? __________________________________________ Sp: Så datoen for unnfangelsen var 8. august? Sv: Ja. Sp: Og hva gjorde du på det tidspunktet? ________________________________________ Sp: Hun hadde tre barn, ikke sant? Sv: Ja. Sp: Hvor mange var gutter? Sv: Ingen. Sp: Hadde hun noen jenter? ________________________________________ Sp: Hvordan endte ditt første ekteskap? Sv: Med døden. Sp: Og ved hvem sin død endte det med? ________________________________________ Sp: Alle dine svar må være muntlig, forstått? Hvilken skole gikk du på? Sv: Muntlig. ________________________________________ Sp: Kan du beskrive personen? Sv: han var middles høy og hadde skjegg. Sp: Var dette en mann eller en kvinne? ____________________________________________ Sp: Doktor, hvor mange obduksjoner har du utført på døde mennesker? Sv: Alle mine obduksjoner har vært utført på døde mennesker. ___________________________________________ Sp: Husker du tidspunktet da du startet undersøkelsen av kroppen? Sv: Obduksjonen startet rundt 2030. Sp: Og Mr. Dennington var død på det tidspunktet? Sv: Nei, han satt ved bordet og lurte på hvorfor jeg foretok en obduksjon. ___________________________________________ Sp: Er du kvalifisert til å avgi en urinprøve? __________________________________________ Sp: Doktor, før du utførte obduksjonen, sjekket du pulsen? Sv: Nei Sp: Sjekket du blodtrykket? Sv: Nei Sp: Sjekket du om han pustet? Sv: Nei. Sp: Så, dermed er det mulig at pasienten var I live da du startet obduksjonen? Sv: Nei. Sp: Hvordan kan du være så sikker doktor? Sv: Fordi hjernen hans var på pulten min i en beholder. Sp: Men kunne pasienten like vel ha vært i live? Sv: Ja det er mulig at han kunne være i live, og aktiv som advokat et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 19. mars 2003 #2 Del Skrevet 19. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 19. mars 2003 #3 Del Skrevet 19. mars 2003 Hehe, hvor får du det fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå