Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 Goggen og Bønna har et poeng. Hakking på blondiner, fete og dårlig kledde kvinner i politikken, kommer stort sett fra kvinner. Jeg har aldri hørt en mann snakke om hårspenna til Kaci K. Five. Jeg stemmer for at Siv Jensen blir statsminister. Skal da se at avgiftene på tv, bil og veier blir kraftig redusert ja. Siv ville styrt landet meget godt.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #23 Skrevet 5. august 2007 Tror du det? Kan ikke du da forklare meg en ting: FrP er motstander av for eksempel bompenger. Samtidig som de er motstander av skatter og mener vi må få velge selv hvilke tilbud vi ønsker å benytte oss av, og betale for det. Hvordan tenker de løse dette med for eksempel veier? Er ikke bomavgifter nettop i FrPs ånd? (betal for det stykke vei du kjører), og er da denne motstanden mot bommer kun en populistisk gimmik? Eller? Enig med Kosemose i dette. Frp og liberalister er ikke så konsekvente og dype at det gjør noe. De er imot skatter, avgifter og satsstyring. Hvorfor vil de ha offentlig skole, eldrehjem, forsvar og veier da? Hver liberalist har ikke råd til å betale for det veistykket de går eller kjører på...da må de ut med noen millioner per vanlig lønnsmottaker-person. Argumentasjonen henger dessverre ikke på grep.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2007 #24 Skrevet 6. august 2007 FRP skal ikke ha OFFENTLIG skole, sykehus og sykehjem. Eller joda ... de skal ha et MINIMUMS tilbud. Resten konkurranseutsettes slik at skole, sykehus og sykehjem ved hjelp av markedsøkonomi og fri konkurranse blir best mulig. Det er bare en hake ved dette selvfølgelig: Det blir en verden for de med penger og en for de uten. Dette eksperimentet lever i beste velgående allerede, det kalles AMERIKA. Men det er klart at når du bygger ned det offentlige så får du frigitt midler som du kan bruke på vei. FRP ønsker også å bruke mer av oljepengene så jeg tror ikke det kommer til å mangle penger til asfalt.
Noorgie Skrevet 6. august 2007 #25 Skrevet 6. august 2007 FRP skal ikke ha OFFENTLIG skole, sykehus og sykehjem. Eller joda ... de skal ha et MINIMUMS tilbud. Resten konkurranseutsettes slik at skole, sykehus og sykehjem ved hjelp av markedsøkonomi og fri konkurranse blir best mulig. Det er bare en hake ved dette selvfølgelig: Det blir en verden for de med penger og en for de uten. Dette eksperimentet lever i beste velgående allerede, det kalles AMERIKA. Men det er klart at når du bygger ned det offentlige så får du frigitt midler som du kan bruke på vei. FRP ønsker også å bruke mer av oljepengene så jeg tror ikke det kommer til å mangle penger til asfalt. Mulig du har rett her Blondie, men det er vel egentlig ikke en FRP tråd, såfremst ikke du snakker om kvinnelige FRP politikere
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2007 #26 Skrevet 6. august 2007 Mulig du har rett her Blondie, men det er vel egentlig ikke en FRP tråd, såfremst ikke du snakker om kvinnelige FRP politikere Helt rett, jeg fortsatte dessverre avsporingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå