Gjest Advena Skrevet 29. juli 2007 #1 Del Skrevet 29. juli 2007 Allright, nå har jeg prøvd å se hele denne filmen rundt 3 ganger, men jeg får aldri med meg slutten. Åssen ender`n (trenger ikke no full utdypning altså, bare noen ord om slutten)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 31. juli 2007 #2 Del Skrevet 31. juli 2007 Er det i det hele tatt noen som har klart å følge med på den møkkafilmen helt til slutten? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. juli 2007 #3 Del Skrevet 31. juli 2007 Det er veldig lenge siden jeg så den filmen, så jeg husker rett og slett ikke, men det står veldig detaljert her; http://en.wikipedia.org/wiki/Eyes_Wide_Shut Vet ikke om det er til noen hjelp, men det er jo verdt å prøve. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altena Skrevet 31. juli 2007 #4 Del Skrevet 31. juli 2007 Har ikke sett filmen siden den kom ut for aldri så mange år siden, så jeg husker knapt nok hva den handler om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 31. juli 2007 #5 Del Skrevet 31. juli 2007 Heller aldri kommet meg til slutten. Og egentlig aldri fått med meg hva den handler om. Den er bare rar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 1. august 2007 #6 Del Skrevet 1. august 2007 Takk, Yvonne. Så sært. Ikke rart jeg aldri har fått med meg slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. august 2007 #7 Del Skrevet 1. august 2007 Er det i det hele tatt noen som har klart å følge med på den møkkafilmen helt til slutten? :klø: Ihvertfall ikke jeg, bare vært innom diverse ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå