Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Synes det er så vanskelig å bestemme meg, derfor vil jeg gjerne ha et bilde av de kjolene jeg har mest lyst på slik at jeg kan kikke på de hjemme og så bestemme meg. Men alle de salongene jeg har besøkt i Oslo området har nektet meg/oss å ta bilder. Leser i en anne tråd at det er flere som har fått lov til å ta bilder.... Kan noen fortelle meg hvor i Oslo man får lov til å ta bilder??
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Ingen som vil fortelle meg hvor dere får lov til å ta bilder?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Det er stort sett ikke lov til å ta bilder i brudesalonger før du kjøper/bestiller den. Så tror ikke du kan regne med å finne så mange salonger i Oslo som godkjenner det.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Det er stort sett ikke lov til å ta bilder i brudesalonger før du kjøper/bestiller den. Så tror ikke du kan regne med å finne så mange salonger i Oslo som godkjenner det. Men her påstår jo nesten "alle" at de har fått lov til å ta bilde... Lurer på hvor? Jeg har aldri fått lov.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Men her påstår jo nesten "alle" at de har fått lov til å ta bilde... Lurer på hvor? Jeg har aldri fått lov. Jeg fikk lov til å ta bilde i en brudesalong i Stavanger (den ved Breiavannet). Har dessverre ikke prøvd brudekjoler i Oslo enda så jeg vet ikke noe om Oslo.
Frey Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Kanskje det er et Oslofenomen at man ikke får lov til å ta bilder? Jeg fikk ta bilder i begge salongene jeg prøvde kjoler i her i Trondheim.
eterem Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Jeg fikk ta bilder på Agape i Oslo... Uten å ha bestemt meg for å kjøpe. Tok bilde av 4-5 forskjellige kjoler slik at jeg kunne tenke meg litt om hjemme i ro og fred.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Kanskje det er et Oslofenomen at man ikke får lov til å ta bilder? Jeg fikk ta bilder i begge salongene jeg prøvde kjoler i her i Trondheim. Hos Tessem oxo?? De som har Pronovias er det ikke?
Frey Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Hos Tessem oxo?? De som har Pronovias er det ikke? Jeg var bare inn døra på Tessem men prøvde ingenting der. Det var for uoversiktlig for meg. Om de fører Pronovias vet jeg ikke. Men både hos Eva Brud og Lises brudesalong var det helt greit å ta bilder.
~Minni~ Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg fikk lov å ta bilder hos Eden Brud på Grünerløkka i Oslo (hos Unik på Egertorget og Diin bak slottet har jeg ikke fått lov å ta bilder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå