Gjest Trenger litt råd Skrevet 28. juli 2007 #1 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei Trenger litt råd ang. kjærlighet. Er ikke noe fjortis lengre, men har blitt brent så kraftig så nå er jeg veldig skeptisk til alt og alle. Er litt sammen med en mann, vi har vært på hotell tir og kost oss sammen denne helgen. Han tar på meg, og er kjærlig. Det jeg lurer på om er om menn gjør slik, eller er de int. da.. Vil ikke masse og spøør for mye, har brent medg på det også. Hvordan vil dere oppleve det nr en mann srtyker på dere, gir dere hade kos og bare er snill. Takk for svar....er veldig usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest væren75 Skrevet 29. juli 2007 #2 Del Skrevet 29. juli 2007 Det betyr hverken mer eller mindre enn at han liker å ta og kose på deg Det har ikke noen annen betydning utover det hverken i positiv eller negativ retning . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Del Skrevet 29. juli 2007 Det betyr hverken mer eller mindre enn at han liker å ta og kose på deg Det har ikke noen annen betydning utover det hverken i positiv eller negativ retning . Jeg er kvinne og ville ha tenkt at når en mann tar på meg så er det forid han liker meg. Og det er positivt. Det er ikke nøytralt. Jeg hadde ikke ønsket meg en mann som kan ta på hvem som helst og at det ikek betyr noe for ham. Jeg håper menn ikke er roboter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg er kvinne og ville ha tenkt at når en mann tar på meg så er det forid han liker meg. Og det er positivt. Det er ikke nøytralt. Jeg hadde ikke ønsket meg en mann som kan ta på hvem som helst og at det ikek betyr noe for ham. Jeg håper menn ikke er roboter. Jeg tenker også som deg over... Men når en ser på første svar er jeg redd menn er slik.. Nei, en får bare holde seg unna de, skal lete lenge etter før en finner et skikkelig mannfolk....så lenge en tar på hverandre, stryker og er god vil det etter min sunne fornuft so det samme som at en liker hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 29. juli 2007 #5 Del Skrevet 29. juli 2007 Nja, skikkelige menn er overalt, å finne en som oppfører seg som en skikkelig mann er noe ganske annet. Det som er flott med å være mann, er at det kryr av flotte kvinner hvor enn man går. Aldri i verden om det noensinne blir mangel på det. Jeg vet ikke helt hva dere mener "å like hverandre". Jeg vet at mange trekker likhetstrekk mellom kosing og kjærlighet, selv om virkeligheten er langt derifra. Klart at man ikke ligger å koser med en som frastøter deg, men det trenger slettes ikke bety at man er forelsket i nevnte person. Å ta disse tingene alvorlig betyr ofte "a world of pain". Har du tenkt på å bare spørre han rett ut? Det er den enkleste måten å få informasjon utav menn på - direkte kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papa Skrevet 29. juli 2007 #6 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei Trenger litt råd ang. kjærlighet. Er ikke noe fjortis lengre, men har blitt brent så kraftig så nå er jeg veldig skeptisk til alt og alle. Er litt sammen med en mann, vi har vært på hotell tir og kost oss sammen denne helgen. Han tar på meg, og er kjærlig. Det jeg lurer på om er om menn gjør slik, eller er de int. da.. Vil ikke masse og spøør for mye, har brent medg på det også. Hvordan vil dere oppleve det nr en mann srtyker på dere, gir dere hade kos og bare er snill. Takk for svar....er veldig usikker Kanskje han bare trenger/vil gi deg litt tid? Hvordan er du når dere koser da? Prøv å sende signaler om at du vil kline eller kose, se om det hjelper. Eller ta saken i egne hender og skip signalene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå