Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Alle har vær sin lyst, men jeg som gutt synes det er ekkelt at noen skal suge meg og svelge sæden. Men samtidig pirrrer det litt. Sæd er tross alt en kropssvæske litt ulik andre.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Alle har vær sin lyst, men jeg som gutt synes det er ekkelt at noen skal suge meg og svelge sæden. Men samtidig pirrrer det litt. Sæd er tross alt en kropssvæske litt ulik andre. Hva så? jeg synes ikke det er ekkelt, tvert i mot det er sinnsykt deilig gjør det du vil
Poetens_Tårer Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Personlig har jeg det under kategorien 'ufattelig opphissende', men forventer ikke at noen skal gjøre det. Forresten er det visstnok en ganske vanlig fetisj blant gutter å kose seg med sitt eget cum. Ikke helt min ting da.
Gjest koosejenta Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 eelsker å svelge jeg da,har alltid gjort det... Ingenting er så opphissende som å suge han tom;)
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Det er en veldig sexy tanke , men etter å ha brukket meg de 2 gangene jeg har prøvd det , har det blitt med tanken . Sæd har en ekkel konsistens som minner om oppgulp .....
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Etter å ha brukket meg de 2 gangene jeg har prøvd det , har det blitt med tanken . Sæd har en ekkel konsistens som minner om oppgulp ..... Sier meg enig i denne.
Gjest =tentacle= Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Sæd er tross alt en kropssvæske litt ulik andre. Hadde det vært bedre om den var mer lik andre kroppsvæsker som snørr, svette, spytt, urin, blod osv?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 eelsker å svelge jeg da,har alltid gjort det... Ingenting er så opphissende som å suge han tom;) Veldig enig i dette!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Det smaker som hmm.. på en måte som snørr-smaken en får i munnen når en er forjølet syns jeg. Absolutt ikke velsmakende, heller ikkje helt forferdelig, jeg svelger til typen min om han ønsker det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 eelsker å svelge jeg da,har alltid gjort det... Ingenting er så opphissende som å suge han tom;) Ja ikke noe er så opphissende som det! Det er veldig tennende ja
Ce'Nedra Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har heller ingenting i mot å svelge, men hadde ikke akkurat tvunget ham til det om han ikke likte det...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Jeg synes ikke det er spesielt opphissende at en jente svelger sæden min. Det virker som om alle jenter tror det er en big deal for oss gutter, og derfor føler at de må svelge. Å sprute utover ansikt eller pupper derimot...
Gjest Mann 42 Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Jeg synes ikke det er spesielt opphissende at en jente svelger sæden min. Det virker som om alle jenter tror det er en big deal for oss gutter, og derfor føler at de må svelge. Å sprute utover ansikt eller pupper derimot... Det viktigste er egentlig at det er hun som har hånd om det og at jeg bare kan gi meg over og la det stå til. Og at hun tar det med et smil, uansett hvor det havner
Noorgie Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Jeg for min del synes det er helt rått og digger det.......men kunne aldri tenkt å presse henne til det
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 Det smaker som hmm.. på en måte som snørr-smaken en får i munnen når en er forjølet syns jeg. Absolutt ikke velsmakende, heller ikkje helt forferdelig, jeg svelger til typen min om han ønsker det. Nå ble jeg kvalm. De får sprute greiene sine utover andre kroppsdeler isteden. Jeg tenker mest på at man må skifte sengetøy for hver gang menn sprer ekkelet sitt. Men er de kløppere på å vaske og bytte rent sengetøy, så gjerne for meg.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Nå ble jeg kvalm. De får sprute greiene sine utover andre kroppsdeler isteden. Jeg tenker mest på at man må skifte sengetøy for hver gang menn sprer ekkelet sitt. Men er de kløppere på å vaske og bytte rent sengetøy, så gjerne for meg. Hvorfor må man skifte sengetøy? Klarer fint å ha sex med en fyr uten at det blir sølt utover alt jeg...men, det er kanskje fordi jeg som regel svelger da..Hehe.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Hvorfor må man skifte sengetøy? Klarer fint å ha sex med en fyr uten at det blir sølt utover alt jeg...men, det er kanskje fordi jeg som regel svelger da..Hehe. Nå tenkte jeg på sex med samme mann flere ganger da...er det forskjellige så skifter man jo helt klart sengtetøy.
Gjest jonny Skrevet 30. desember 2007 #18 Skrevet 30. desember 2007 eelsker å svelge jeg da,har alltid gjort det... Ingenting er så opphissende som å suge han tom;)
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #19 Skrevet 30. desember 2007 Sæd er tross alt en kropssvæske litt ulik andre. Nettopp derfor er det mange jenter og kvinner som aldri vil svelge ekkelet. No offence, but it's disgusting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå