Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dere som bruker mineralfoundation, bruker dere noe for å fiksere etter påføring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mineral veil..heter den til Id i hvertfall.. (tror jeg da, mange år siden jeg brukte id) :)

Skrevet

Kiss Me Minerals har et produkt som heter KissMe Bare. Det er en type pudder. Fikk en prøve på det i posten i går, har ikke fått testet over mineralfoundation enda. Men det ble i hvertfall pent rett på huden. :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Bruker som regel ingenting, men av og til har jeg på litt av de fargekulene fra Guerlain. Meteorites eller no' slikt. Gir et fint skimmer siden mineralfoundationen jeg bruker er helt matt.

Skrevet

jeg bruker mineral veil . den et kjempe god, og sminken sitter på hele dagen.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bismuth oxide i mineral veil?

Skrevet (endret)

Jeg har brukt I.d's Mineral veil den gang mineral makeup kun var I.d. Og jeg må bare si: jeg likte og liker ikke mineral veil. Føles som mel i ansiktet.

Nå bruker jeg Everydays Pure Silk dust finishing powder. Og den er jeg kjempefornøyd med.

Endret av Fam
Gjest Gjest
Skrevet

Bare Escentuals Mineral Veil er den beste og jeg har prøvd mange.

Skrevet

Jeg bruker Kiss Me Bare og den slår mineral veil i støvlene synes jeg. Jeg har også en fuktighetsspray fra Glo over make upen. Da blir Glo minerals foundationen (jeg bruker den pressende) mye penere på meg.

Skrevet

Ingen ting som regel, men noen ganger går eg over med Magic Concealer ved nesen og under øynene bare (men glemmer det om sommeren har jeg merket)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...