Gjest tippsi Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg skal kanskje flytte inn i en loftsleilighet i Oslo. Har noen av dere bodd i en slik før? Er det OK? Det er god standard og mye lys i den jeg skal bo i. Men er det veldig uvant ikke å ha vinduer som man kan titte ned mot bakken fra?
Fresi Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 ???? Loftseleilighet er jo fantastisk Kan titte opp på stjernene i stedet for på bakken, bare det ...
minienthe Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 invester i en eller flere gode vifter for man kan risikere at det blir VARMT når sola står på.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 kan være litt kinkigere å komme seg ut av en loftsleilighet enn andre leiligheter ved evakuering/brann. SØrg derfor for at du har branntau/brannstige på et sted hvor du kan rømme om det skulle bli nødvendig. Og sjekk at tauet er i den stand det skal være...
Brunhilde Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Det blir en vanesak med vinduene, tror jeg. Jeg har venner som bor i loftsleilighet, og tenker aldri på at man ikke kan se ut på gata når jeg er der. Ellers er jeg enig meg den som sa at du må ha vifter/liten airconditioner (de fås på hjul og kjøler ganske greit). Loftsleiligheter er ofte veldig koselige - lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå