Gjest tippsi Skrevet 28. juli 2007 #1 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg skal kanskje flytte inn i en loftsleilighet i Oslo. Har noen av dere bodd i en slik før? Er det OK? Det er god standard og mye lys i den jeg skal bo i. Men er det veldig uvant ikke å ha vinduer som man kan titte ned mot bakken fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juli 2007 #2 Del Skrevet 28. juli 2007 ???? Loftseleilighet er jo fantastisk Kan titte opp på stjernene i stedet for på bakken, bare det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 29. juli 2007 #3 Del Skrevet 29. juli 2007 invester i en eller flere gode vifter for man kan risikere at det blir VARMT når sola står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Del Skrevet 29. juli 2007 kan være litt kinkigere å komme seg ut av en loftsleilighet enn andre leiligheter ved evakuering/brann. SØrg derfor for at du har branntau/brannstige på et sted hvor du kan rømme om det skulle bli nødvendig. Og sjekk at tauet er i den stand det skal være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. juli 2007 #5 Del Skrevet 29. juli 2007 Det blir en vanesak med vinduene, tror jeg. Jeg har venner som bor i loftsleilighet, og tenker aldri på at man ikke kan se ut på gata når jeg er der. Ellers er jeg enig meg den som sa at du må ha vifter/liten airconditioner (de fås på hjul og kjøler ganske greit). Loftsleiligheter er ofte veldig koselige - lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå