Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Hva tar dere på dere ikveld (eller for tida) når dere skal ut på byen? :) Litt gøy å se hva andre bruker. Selv går jeg idag i en sort kjole med belte i livet, tights og jakke til pluss pumps.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært på by`n på lenge, men det blir nok mer utover høsten. Er gøy å se hva andre har på :).

Vanligvis går jeg for det meste i jeans og litt finere topper - ikke så ofte jeg velger kjoler og pumps. Jeg er ute etter en trenchcoat til å ha over kortere kjoler - jeg synes ikke det blir det samme å bruke korte jakker. Hvordan jakke og kjole har du, Tanita?

Skrevet

jeg var ute igår, og da hadde jeg på meg en sort kjole til litt over knærne (med, ifølge min venninne, litt "voldsom" utrigning), sorte tights, sort jakke til hoftene med belte i livet, og sorte pumps. følte at dette ble litt mørkt, så jeg frisket det opp med perler i ørene, et fem-raders perle-armbånd, og et langt sølvkjede. og så hadde jeg laget store romantiske krøller/bølger i håret.

Gjest Tanita
Skrevet
Jeg har ikke vært på by`n på lenge, men det blir nok mer utover høsten. Er gøy å se hva andre har på :).

Vanligvis går jeg for det meste i jeans og litt finere topper - ikke så ofte jeg velger kjoler og pumps. Jeg er ute etter en trenchcoat til å ha over kortere kjoler - jeg synes ikke det blir det samme å bruke korte jakker. Hvordan jakke og kjole har du, Tanita?

Jakken var kort, men kom på da jeg leste svarene her at jeg glemte trenchcoaten - den hadde vært bedre å bruke til kjolen, kjolen var enkel uten ermer i sort med litt utringing i ryggen. :)

Skrevet

Jeg er desverre lite på byen, sånn pyntet, blir gjerne spontant egentlig så da er det jobbantrekket..hehe

Men ellers så er det mye jeans eller svarte bukser med en eller annen søt/ stilig topp til. Pleier pynte opp med litt kule øredobber/ belte, sko, veske o.l.

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer helt an på hva slags sted jeg skal på men i det siste har det blitt mye kjole og tights som jeg dresser opp el ned med tilbehør og høye el lave sko. Om jeg skal på en laidback pub bare så blir det smale jeans med en el annen enkel topp og store smykker til. Er ikke så veldig høy så har nok en ganske "clean" stil mhp snitt og farger. velger heller en topp med en spennende utringning el detaljer enn en med masse mønster for å si det sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...