Lykken Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg kjøpte to par Gap bukser til jentungen. Da jeg fikk dem hjem viste det seg at begge to var H&M bukser, altså alt annet enn hva jeg forventet. Jeg har sendt mail til selgeren og fortalt dette, venter på svar. Hadde jeg kunne skrevet på norsk skulle han fått så øra flagrer!!! Jeg er så sint! Forbanna løgner Det er ikke mange kronene det er snakk om, jeg fikk dem veldig billig. Men uansett så er det løgn og bedrag. Jeg har vært en flittig bruker av ebay i noen år, og aldri blitt lurt på denne måten før. PS: Noen som kan formulere en liten 'tale' om hvor dårlig gjort dette er? Og om hvor skuffet jeg er over at det finnes slike uærlige folk på ebay
Poetens_Tårer Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Skriv det ned på norsk, så kan sikkert noen oversette det for deg. Du må i hvert fall melde fra til administratorene (for det finnes vel?), også må du gi den brukeren bunnkarakter slik at andre får vite om det.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Det er desverre flust av uærlige folk på Ebay. Betalte du med PayPal? I såfall ville jeg straks ha levert en klage til dem+startet en SNAD(significantly not as described) hos Ebay.
Gjest Laisa Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 OK, jeg innser at jeg er fullstendig OT nå, men jeg må bare: GAP er IKKE dyr eller fancy merkevare. I USA finnes det en GAPbutikk på annethvert hjørne, og det er faktisk billigere der enn på HM. Men bare så det er sagt: Synes uansett ikke det er greit av selgeren å oppgi feil merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå