Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Vært usikker på en fyr og hvor vi "står" i "forholdet" kranglet og jeg har sent han mange stygge meldinger " flau" han ba meg ikke ringe ham mer ( pga dette ) det roet seg, vi snakket om forholdet og samtalen førte til at jeg sa at da er vi kjærester- fikk til svar-da er vi det først sier han altså-ikke kontak meg mer- går 6 minutter, vi snakker sammen så forteller han meg at han er interessert klarer ikke gi slipp noen av oss jo lurer på om alt bare er løgn, og det er forferdelig å gå slik som dette. Han skifter så fort mening.
Gjest Mrs Darcy Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Gjør deg litt kostbar? La han ta initiativet? Nei, ikke vet jeg.
Gjest Fjellsippa Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 lurer på om alt bare er løgn, og det er forferdelig å gå slik som dette. Han skifter så fort mening. Det gjør jo tydeligvis du også.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Det gjør jo tydeligvis du også. vet flau,likevel ingen som egentlig vil gi slipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå