Gå til innhold

Link til før og etterbilder - neseoperasjoner, hvor?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Vet noen om en link til før og etter bilder av neseoperasjoner?

Syns nesen min er så stygg, spesielt i profil.

Legger dere merke til andres neser?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Uff ja, jeg like ikke selv min nese. Så når jeg får oppheng på den, går jeg bare rundt å ser på andres neser. Skikkelig slitsomt. Har vært på konsultasjon, men jeg følte meg ikke helt fornøyd med det kirurgen anbefalte og det kostet veldig mye.

Her er ett par linker jeg vet om:

http://www.locateadoc.com/gallery.cfm/Acti.../ProcedureID/80

http://www.kosmetiskguide.dk/febilleder.as...rmitet#billeder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Uff ja, jeg like ikke selv min nese. Så når jeg får oppheng på den, går jeg bare rundt å ser på andres neser. Skikkelig slitsomt. Har vært på konsultasjon, men jeg følte meg ikke helt fornøyd med det kirurgen anbefalte og det kostet veldig mye.

Her er ett par linker jeg vet om:

http://www.locateadoc.com/gallery.cfm/Acti.../ProcedureID/80

http://www.kosmetiskguide.dk/febilleder.as...rmitet#billeder

Sjokkerende å se hva folk synes de må operere :overrasket:

Jeg har nok et betydelig forbedringspotensiale på min egen, men jeg har parkert kompleksene for en del år siden. Totalt sett ser jeg grei ut, og da er jeg jo egentlig over på den heldige delen av skalaen uansett.

Legger merke til andres neser av gammel uvane, mens jenter flest har mer oppheng på kroppsstørrelse, og gutter ser etter det fine på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser seriøst ikke forskjell på før og etterbildene bortsett fra der de har en klump på nesen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest pernille

Før tenkte jeg ikke NOE over neser. Men nå har jeg funnet ut at det utgjør en stor del av utseende ditt. Når jeg var liten elsket jeg nesen min. Den var liten og bøyde seg innover, akkurat sånn neser skal være.

Men jeg har fått et parr slag og skader i nesen, og nå er det en kul på den. Jeg har hatt det i mange år, men det ødelegger virkelig for meg. Jeg har null selvtillit, og jeg tørr ikke la folk se meg fra siden. Når jeg er med venner prøver jeg å snu meg, sånn at jeg sitter litt på skeiva med hodet mitt. Jeg tenker på nesen min vær natt, og det er ikke tull en gang. Men jeg kan jo ikke ta neseoperasjon. Jeg er 13år, og jeg er ikke akkurat rik. Men nesen min ødelegger virkelig for meg. Når jeg ser bilder av meg selv, så dukker pluteselig den stygge nesen opp. Det er rett og slett ikke gøy. Jeg vil utrolig gjerne ha en ny nese. Det ville gjort alt perfekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne og kikket på bildene, og jeg synes det er fælt at enkelte opererer neser som ser helt ok ut. Noen synes jeg til og med var finere før operasjonen.

Jeg skjønner at enkelte kan få komplekser som fullstendig dominerer hverdagen, men en operasjon innebærer risiko, og man kan aldri få noen garanti for at resultatet blir bra.

Selv har jeg en ganske skjev nese, og i ungdommen hadde jeg komplekser for den. Heldigvis ble jeg kvitt kompleksene med årene, og i dag kunne jeg aldri i livet tenkt meg å gjøre noe med den. Den er meg.

Andres neser er ikke noe jeg pleier å legge spesielt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid slitt masse med nesa..

Den var på plass to på hva jeg ville fikse opp..

førsteplassen står ennå - men nesa får jeg ikke lov å gjøre noe med..

Typen elsker den akkurat som den er og den får mer oppmerksomhet enn hva jeg føler er normalt av og til..LOL.. så den får bli.. ennå jeg ofte sliter med den ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Før tenkte jeg ikke NOE over neser. Men nå har jeg funnet ut at det utgjør en stor del av utseende ditt. Når jeg var liten elsket jeg nesen min. Den var liten og bøyde seg innover, akkurat sånn neser skal være.

Men jeg har fått et parr slag og skader i nesen, og nå er det en kul på den. Jeg har hatt det i mange år, men det ødelegger virkelig for meg. Jeg har null selvtillit, og jeg tørr ikke la folk se meg fra siden. Når jeg er med venner prøver jeg å snu meg, sånn at jeg sitter litt på skeiva med hodet mitt. Jeg tenker på nesen min vær natt, og det er ikke tull en gang. Men jeg kan jo ikke ta neseoperasjon. Jeg er 13år, og jeg er ikke akkurat rik. Men nesen min ødelegger virkelig for meg. Når jeg ser bilder av meg selv, så dukker pluteselig den stygge nesen opp. Det er rett og slett ikke gøy. Jeg vil utrolig gjerne ha en ny nese. Det ville gjort alt perfekt..

Hei, kan du sende meg mail. Jeg skal operere nesen min den 2 august, så kan jeg fortelle deg hvordan det var. Jeg betaler 20000kr. Det er i utlandet, men klinikken var MYE bedre og finere enn de i oslo, desverre.. Kan også sende deg bilder.:)

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest anonym

Har akkuratt den følelsen selv, noen ganger føler jeg til og med stort trykk inesen fordi jeg ønsker den bort. Når jeg var liten hadde jeg en søt nese, men gjennom årene har den bare vokst og vokst. Er veldig misfornøyd med hvordan jeg ser ut i profil, og som du sier på bilder. Har sagt jeg ønsker å operere nesen min til mine foreldre, men de er imot det. Jeg sier at det ikke er lenge til jeg selv kan bestemme, og da vil jeg gjøre det, når jeg har spart opp nok så klart. Det er ikke billig, men jeg mener det er bedre å betale den prisen og føle seg vell med seg selv, enn å gå rundt og skule seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har en veldig utpreget nese legger jeg merke til det. Kanskje er det fordi jeg plages med det selv og tenker mer over det...Nesen min er ikke fin. har skikkelig oppstoppernese. Flere av mine venninner klager også over nesen sin, men jeg ser ikke hva de plages med. Føler ikke at de bør si sånt foran meg egentlig....Så noen bilder av ei jente som nesten ikke trengte operasjon..hun har lagt ut før og etter bilder her;

http://www.plastikkirurgi.nu/forum/neseplastikk/809-neseoperasjon-i-polen.html

Da kan dere kanskje se hva jeg mener. At det ikke er alle som trenger, man føler det sikkert veldig selv. Hun jenta over reiste visst utenlands, billigere der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg operte nesa min på Rikshospitalet 15. januar. Opererte egentlig pga at jeg hadde skeiv skillevegg, men jeg så dette som en anledning til å få fikset litt på nesa også. Jeg har hatt dårlig selvtillit pga nesa mi siden jeg kan huske. Før operasjonen sa legen at han kunne fikse litt på nesa mi, jeg hadde bare en liten hump og nesa mi pekte litt til venstre. Nå over en måned etter operasjonen ser nesa mi enda verre ut enn det den gjorde :(

har fått en stor hump på nesa som man ser veldig godt i profil. Vennene mine sier at den sikkert er hoven enda og at det kommer til å bli borte, men det skjer ikke noe og den føles ikke hoven ut lenger. nesa mi ser mye større ut nå enn den gjorde før operasjonen.

Dette har gått utover psyken min, har vært deprimert og føler meg rett og slett stygg!

har aldri hatt så dårlig selvtillitt som det jeg har nå..

Noen som har operert nesa?

Hvor lenge er det normalt å være hoven?

Håper noen vil svare meg! :(

Endret av Pia P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest bella

Hei!

Min erfaring er at Nobel Clinic framstår som de er ledene innen operasjoner. De er sikkert dyktige på flere omeråder, men neseoperasjoner har de ikke nok erfaring med

Min erfering er at jeg måtte få noen andre til rette på det som ble gjort feil, noe som er dårlig reklame for de som klinikk.

For det andre ble det vanskelig for han som skulle rette på det å utføre jobben sin, fordi det var gjort så mye feil, som gjore alt mer omfattende og risikabelt. Dette unnet jeg ingen fordi: 1. dette blir dyrt: 65. 800 kr for å være eksakt 2. resultatet blir ikke så bra som det kunne ha blitt

Konlusjon: velg en kirurg som har erfaring og som er kjent for å være dyktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bella

Min erfaring: stol på deg selv og magefølelsen og vær kritisk

Oslo plastikk kirurgi: 1. fremstår som usæriøse, fordi det ble funnet menneskerester i vanlig restavfall ihht. avisartikkel

Kveims klinikk: 1. veldig særiøs klinikk med erfaren kirurg 2. har bare positive ting å se om de

Bunæs klinikk: 1. veldig særiøs klinikk med en øre-nese hals lege som har mye erfaring med neseoperasjoner

Nobel klinikk: 1. framstår som ledende på omerådet, når dette ikke er tilfelle når det kommer til neseoperasjoner

Det fins flere klinikker utover dette, men disse har jeg ingen erfaring med, er du i tvil: dra til noen virkelige dyktige i utlandet. Det fins kanskje ingen fasit på hva som er best for deg, men ikke undervurder å være kritisk, det er tross alt kroppen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anne s

Anbefaler som mange andre Polen når det kommer til operasjon. De er billigere og mye mer profesjonelle enn i Norge.

Jeg tok neseoperasjon og fikset øynene i løpet av en ferie i Polen, min samboer fikset tenner og øyne også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...