Ruby Skrevet 19. mars 2003 #1 Del Skrevet 19. mars 2003 Dette er da mitt 900'de innlegg, og må nesten feire det med en liten rekefest. Jeg er jo rekefestansvarlig engel, og da passer det jo bra med en liten sammenkomst. Noen som er med? Reker, loff, majones og pærebrus i lange baner ved bassenget. Jeg ligger her og venter jeg, og koser meg med synet av pool-boyen.... he he. Tror nok jeg tar en dukkert snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Don Juan Skrevet 19. mars 2003 #2 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg blir med! :-D Gratulerer med ditt 900. innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2003 #3 Del Skrevet 19. mars 2003 HEI RUBY! Gratulerer med innlegg nr 900! Dette innlegget blir mitt 200'de, så JEPP:tiden er inne for litt feiring! Jeg er kverulant-engel, og da sier det seg selv at jeg ikke vil ha rekefest! Jeg vil ha pizzafest, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. mars 2003 #4 Del Skrevet 19. mars 2003 Velkommen etter, Ruby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå