Gjest bare lurer litt Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Vet ikke helt hvor denne tråden passer inn, men i min sammenheng har det forsåvidt noe med samliv å gjøre.. I disse dager er det mye snakk om de norske spesialstyrkene i Afghanistan, etter at en nordmann ble drept i en skuddveksling der nede. Flere norske menn er med i spesialstyrker i forsvaret, med beintøffe opptaksprøver og et spesielt levesett. Hva tror dere karakteriserer denne typen gutter? Mon tro om de har noen fellestrekk ved personlighet osv? Ville du følt grunn til å være skeptisk til å inngå i et forhold med en slik mann? (Jeg er klar over at dette blir generaliseringer, men setter pris på deres tanker rundt temaet.)
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Tror det er mennesker som søker noe annet en 9-5 jobb, og lever for i dag. Ikke noe jeg ville hatt. Vil du ha fysisk godt utrustede menn, fins det andre arenaer. Dersom de var i forsvaret pga personlig overbevisning ville jeg vært totalt avvisende, jeg trenger intelligente partnere.
Gjest MAJOR PAIN Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Dersom de var i forsvaret pga personlig overbevisning ville jeg vært totalt avvisende, jeg trenger intelligente partnere. De som er i forsvaret av personlig overbevisning, er altså ikke de skarpeste knivene i skuffen ?
minienthe Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 De som er i forsvaret av personlig overbevisning, er altså ikke de skarpeste knivene i skuffen ? det kommer vel an på hva man selv anser som "skarpe kniver"... jeg kjenner flere som har militær karriere og de er allt annet en dumme.
Ce'Nedra Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Man skal gjerne ha rask reaksjonsevne, være smart etc. for å komme inn i HJK, er ikke noe for idioter. Men jeg ville ikke hatt en mann som stadig dro ut i internasjonale operasjoner, hadde bekymret meg altfor mye.
mariposa Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde bekymret meg om hva oppdraget utenlands i en krigssone kunne ha gjort med psyken til vedkommende. Mulige traumer etter at oppdraget var over. Var det samme gutten som kom hjem igjen, eller en helt annen person?
minienthe Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Men jeg ville ikke hatt en mann som stadig dro ut i internasjonale operasjoner, hadde bekymret meg altfor mye. der er vi enige
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Tror det er mennesker som søker noe annet en 9-5 jobb, og lever for i dag. Ikke noe jeg ville hatt. Vil du ha fysisk godt utrustede menn, fins det andre arenaer. Dersom de var i forsvaret pga personlig overbevisning ville jeg vært totalt avvisende, jeg trenger intelligente partnere. Signerer denne. Fullt og helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå