Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

bruker en fra cosmica, grønn flaske. synes den har vært helt ok, men i det siste synes jeg det lukter litt svette av meg... noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet

Vichy med grønn kork. Skal visstnok virke i 48 timer. Jeg synes den er veldig bra. Faktisk den eneste som funker for meg.

Skrevet

Jeg liker Nivea Pearl, jeg...og sterilan i forskjellige varianter. Men jeg bytter på når jeg går tom og kjøper ikke den samme to ganger etter hverandre, for de fungerer bedre hvis jeg varierer litt. Akkurat som shampoo er det nesten som om huden blir litt "mettet".

Skrevet

Vichy er bra hvis det er en vanlig deo du vil ha. Jeg bruker Yerka i tillegg et par ganger i uken og svetter nesten ikke når jeg trener engang.

Gjest Gjest
Skrevet

takk for svar jenter!

har nå gått til innkjøp av vichy med grønn kork, satser på at den gjør nytten!

Skrevet

Ja det er kanskje lurt å bytte litt ja. Har brukt vaseline intensive care så lenge jeg kan huske, men i det siste har jeg liksom fått en sånn rar lukt. Det er ikke svette, men ikke noe god lukt heller. Skal prøve vichy nå :)

Skrevet

har fått vite at man kan bli immun mot deo etter en stund (?), så kanskje du bare trenger å bytte den ut med noe annet?

Skrevet

Jeg mener at jeg har lest en plass at en bør bytte deo merke eller iallefall type et par ganger i året.. Tror det sto noe om det same som over her at huden blir mettet...

Skrevet (endret)

Såpe og vann er allerviktigst ; P

Men, du får kjøpt en slags thailandsk stein, som ser ut som kvarts. Den fukter du under rennende vann, og smører på som en hvilken som helst deo. Når det er tørt, funkerer den som antiperspirant, men viktigst, den lar ikke lukta utvikle seg. Det er en steinkrystall, med salter, og derfor helt luktnøytral. Derfor kan du bruke hvilken godlukt som helst. Selv har jeg erfart at den også kan brukes for å forsterke kjøpedeo. Først gnukke etpartre ganger med steinen, og når det er tørket, på med vanlig deo. Søk på deostein, så finner du den nok. Anbefales.

Endret av Kamikatze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...