Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med Olay produktene?(skriv gjerne hvilke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd ansiktskrem for normal hud som skal gi fuktighet og myk hud. Den funket overraskende bra, og jeg kjøpte den flere ganger. I forhold til mange andre billigmerker gav den meg ikke urenheter eller irriterte huden noe. Den kostet jo kun 50- 60kr., så det er jo ikke farlig å prøve...

Skrevet

Jeg har brukt Olay i flere år og er veldig fornøyd. Nå har jeg ingen problemer med huden min vanligvis da. Synes Olay er bra fordi den gjør huden myk og gir fuktighet uten å være fet og den trekker raskt inn i huden og lukter mildt og godt. At produktene heller ikke er dyre er en bonus.

Gjest Gjest
Skrevet

Før i tiden hadde Olay en flaske med rosa krem og svart skrukork. Den likte jeg godt, så jeg tenkte jeg skulle prøve produktene igjen. Jeg satt og så på Olay sine hjemmesider og der er det jo en jungel av produkter nå. Det virker som om det er mye anti-age ting ute og går da mange lover en "mini facelift uten kirurgi". Jeg er litt redd for at dette kanskje blir for tøft for huden min.

Hva slags produkter tror dere kan være verdt å prøve? (Jeg er primært ute etter en ansiktskrem) Jeg er 28 år, har vel tørr/sensitiv hud som kan bli stram i kinnene og som ofte har tørre flekker. Har også tegn til couperose.

Gjest Gjest
Skrevet

Husker jeg brukte dem litt for en ti års tid siden. Er vel det beste "billigmerket" jeg har prøvd. Leste et sted at regenerist kremene deres er blandt de beste anti-rynke kremene på markedet så kanskje verdt å prøve igjen nå da jeg nærmer meg 30 åra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...