Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Og da mener jeg tommestørrelser, som 28, 29 eks.

Jeg bruker 31, og planlegger å gå ned en hel del kilo. Jeg er 170, og ser feit ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg er 167 høy, og bruker 26 eller 25, men er ganske spinkel, og har ganske smale hofter, uten at jeg er mager.

Endret av Deception
Gjest Bodillen
Skrevet

Tror ikke du akkurat er feit hvis du er 170 høy og bruker str 31. Jeg brukte det før, og jeg er 4 cm lavere. Jeg var ikke feit. Det avhenger vel mye av kroppsbygning?

Har (ikke slanket meg) gått ned til str 27, og føler meg egentlig for tynn i fht kroppsbygningen min.

Gjest Zevon
Skrevet

169 høy, bruker 28 tommer i livvidde.

Skrevet

Er ca 166 høy og bruker 27 og 28 i størrelse. Lengde bruker jeg 32.

Skrevet

Er 170 høy, og bruker 28 i str.

Gjest Tweek
Skrevet

Heg er 1 9 ig hjeg har ikke speiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiinggggggggggggggg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Er 167. Har ikke kjøpt bukser i tommer på evigheter... Men fant en Levis som det står 27 på nå faktisk. Bruker stort sett jenas fra Bik Boks eget merke og da bruker jeg small, tror ikke de oppgir tommestørrelser?

Skrevet

Jeg er 164 høy og bruker 32 i lengde. I vidde brukte jeg før 29, men har desverre gått opp til 31...og de er litt småtrange nå ;) Det er snakk om 3-4 kg da så de skal vekk! :) men feit er jeg ikke :)

Skrevet

Jeg er 170 høy og bruker 25/26...varierer alt etter hvilket merke jeg kjøper.

Gjest Gjest
Skrevet
Heg er 1 9 ig hjeg har ikke speiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiinggggggggggggggg

Har du tatt for mye karsk?

Over til topic; Jeg er 165 og bruker 29/32 i jeans.

Skrevet

Jeg er 170 og bruker livvidde 30 eller 31, beinlengde 34. Skulle gjerne vært stabil på 30 (eller nede i 29, trivdes best da jeg var der), men synes absolutt ikke jeg er feit for det!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Er 170 høy med kvinnelige former. Før jeg ble gravid brukte jeg 27/28" i jeans. Måtte ned en størrelse i Lee i forhold til andre bukser.

Gjest Elastica
Skrevet

Er 170 cm høy, og bruker 27/28 i bukser.

Gjest tomat Mina
Skrevet
Og da mener jeg tommestørrelser, som 28, 29 eks.

Jeg bruker 31, og planlegger å gå ned en hel del kilo. Jeg er 170, og ser feit ut.

Slutt opp da!

Du er den eneste som mener du er feit i din omgangskrets og folk generelt.

DU er da ikke feit?

Skriver du dette kun for å få samtykke om at du er for tynn eller?

DU er ikke tykk, du er faktisk veldig tynn og det må du se selv, eller har du enormt tung benbygning?

Jeg er 174 og bruker 29, jeg er faktisk litt tynn!

Gjest Tweek
Skrevet
Har du tatt for mye karsk?

Over til topic; Jeg er 165 og bruker 29/32 i jeans.

Ja :sjenert:

Jeg er 169, er ikke helt sikker men føler str varierer litt. Har en i 25 og 26 :)

Skrevet (endret)

alt fra 28 - 31. :hakeslepp: det kommer da helt ann på jeansene (ja, modellen) damer. :smilbla: drainpipes, og du er dømt. :)

Endret av Snasen
Gjest Peachbud
Skrevet (endret)

Fra 27 til 30.

Edit. Jeg har tre bukser med dette systemet for størrelser. To er i størrelse 27, og én i størrelse 30.

Når jeg skal kjøpe bukser, tar jeg først med meg størrelse 29 i prøverommet. Det er vanskelig å kjøpe bukse. :ler:

Endret av Peachbud
Gjest gloria
Skrevet

Det varierer utrolig mye fra merke til merke, og passformen til de enkelte modellene innenfor merkene, men pleier vanligvis å bevege meg innenfor 26-28. Er 173 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...