Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Noen som vet hvor en kan få tak i ullbody uten ermer, str 1 år?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Noen som vet hvor en kan få tak i ullbody uten ermer, str 1 år? Hos nøstebarn har de ihvertfall med kort erm.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Kort erm finner jeg flere steder, og jeg finner singlet i ull, men skulle så gjerne hatt et par ermeløse bodyer.
Eliza Doalot Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Kort erm finner jeg flere steder, og jeg finner singlet i ull, men skulle så gjerne hatt et par ermeløse bodyer. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg men i stede kupper tråden din, men jeg er på jakt etter kortermet body i ull... Kan jeg spørre hvor du har funnet det?
Yrjenia Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Kort erm finner jeg flere steder, og jeg finner singlet i ull, men skulle så gjerne hatt et par ermeløse bodyer. klippe av ermene, det har jeg gjort. Rakner ikke når det er ull.
Lykken Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Spar Kjøp har STORT utvalg av bodyer, både ull og bomull. Det er også her det er mulig å få tak i de største størrelsene, for dem som trenger det. Jeg har ikke sett på nettsiden, men det kan jo være verdt et forsøk
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg men i stede kupper tråden din, men jeg er på jakt etter kortermet body i ull... Kan jeg spørre hvor du har funnet det? Mener at både Nøstebarn og Englebarn har det.
t-schnuppa Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Hennes og mauritz har d:) Jeg jobber der.. (i mamma perm.nå da) har de ikke d fremme, så spør betjeningen. Mulig at d er hengt bort på lageret for sommeren. Jeg er veldig fornøyd m de hvertfall.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Supert! H&M sine ulltrøyer er ganske tynne også, noe som passer bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå