Liz Skrevet 18. mars 2003 #1 Del Skrevet 18. mars 2003 Min kjære og jeg skal til Fillipinene på bryllupsreise til sommeren. Vi tenker å ha et lite stopp i Hong Kong, da vi skal mellomlande her. Blir ikke på mer enn 2 dager. Er det noen av dere som har vært i Hong Kong og kan anbefale hva vi bør få med oss? Må jo selvfølgelig velge ut noe, siden det er snakk om bare et par dager...... Er det en trygg by å ferdes i?? Sambo var litt bekymret for å "rote seg bort i gale folk.....". Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 19. mars 2003 #2 Del Skrevet 19. mars 2003 Har hørt av venner og bekjente at menneskene i Hong Kong er meget høflige og vennlige. Har selv ikke vært der, men møtt folk fra Hong Kong og de var eksemplarisk hyggelige:) Har hørt forferdelige rykter om andre lang som for eksempel India der det finnes veldig mange svindlere.... men aldri noe galt om Hong Kong. Slapp av og gled dere sier nå jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 19. mars 2003 #3 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg har vært i Hong Kong, men det var før Kina tok over. Ting kan jo ha forandret seg siden da. men, jeg synes det er en fantastisk fin by. Vi var ute og gikk både på dag og natt, og det var ikke skummelt i det hele tatt. Vi bodde på Kowloon, vil nok anbefale det, framfor å bo på selve Hong Kong øya. Det går ferger imellom, og de er verd turen. Markedene som ligger spredt rundt i byen er verd å få med seg. Det samme er utkikkspunktet på Victoria-fjellet. Det beste av alt er å rusle rundt i byen og se på folk. Fantastisk atmosfære :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå