Gjest mira87 Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Er 20 år, har normal hud, med noen små tørre flekker av og til. Trenger altså ingenting som er veldig sterkt eller mot kviser og problemhud. Bare fint om det er milde produkter (men ikke must) Det jeg trenger er: -Renseskum/krem -Toner (tror jeg - om det er veldig viktig?Har ikke helt skjønt funksjonen til denne) -Fuktighetskrem for ansikt -Peeling/ansiktsmaske Håper på svar
Debra Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 anbefaler at du bruker noe fra md, dermalogica eller decleor hilsen hudpleier.
Gjest mira87 Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 anbefaler at du bruker noe fra md, dermalogica eller decleor hilsen hudpleier. Takk for tips! Hadde en eller annen ide om at disse merkene helst var for problemhud/veldig tørr eller fet hud, ikke en "normal" hudtype. Men da er de altså å anbefale for alle? Angående md - leste i en annen tråd at renseprodukter og kremer fra md gjør huden veldig tynn, huden blir lys-følsom, og at en lett kan få pigmentflekker osv senere, fordi den ha slipt ned så mye. Noe i den dur. Stemmer det?
Debra Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 stemmer ikke. er stikk motsatte. jeg har normal hud, til litt kombinert og bruker md , decler og dermalogica. pigmentflekker kan du aldri få av md produkter, du "fjermer" dem med disse produktene . anbefaler at du bruker gode produkter, billige kan stte huden din i ubalanse og du kan få værre hud . la oss si det sånn: jeg kan ikke vite akkuratt hvordan huden din er, siden jeg ikke har sett på den. for det er flere faktorer man må være i gjennom for å se hvilken hudtype du har. Men safe prdukter er: rens: special cleansing gel fra dermalogica krem: Hydra floral fra decleor peeling: matis sin Tri active, eller puritee exfoliante fa decleor. maske: Urte og leire maske fra decleor, gir både frukt, roer ned og renser.
Gjest mira87 Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 MD skincare - Er det disse produktene jeg bør bruke? Cleanser&toner i èn: All-in-one facial cleanser Fuktighetskrem: Hydra-Pure Oil Free
Gjest mira87 Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Jeg maser fælt her jeg, men siden du er hudpleier har du jo bedre peiling enn de fleste, så jeg spør litt mer jeg Gjør det ingenting om en ikke har alle renseproduktene fra samme serie? Altså litt fra f.eks Dermalogica og litt fra et par andre merker.
Debra Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 ikke md skin care. er noe annet. kan være de funker, men har ikke noe erfaring med de. md formulatons heter det. gjør ike noe om du blander disse produktseriene. men blander du de dyre med de billige er det nok bare bortkastet penger å kjøpe de dyre.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Den hudpleieren som har skrevet i denne tråden er det ikke så mye vits i å høre på. MD Formulations gjør huden tynnere og mer solømfintlig, og det kan føre til pigmentflekker.
Catzy Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har brukt Kanebos hudpleieserie for "normal", ung hud de siste årene. Veldig greit opplegg, og fint resultat. Toner blir brukt for å fjerne restene av rensekremer. Men nå er rensekremene blitt bedre, evt. byttet ut med såper, og da trenger man ikke alltid toner. Vet ikke om alle MD Formulations-produkter gir tynn og solømfintlig hud. Men den som heter Facial Cleanser inneholder bl.a. fruktsyre. Den hudpleieren jeg kjøpte den av sa at den bare burde brukes et par ganger i uka, og at jeg måtte være forsiktig med solen etter å ha brukt den. Jeg brukte den ikke veldig mye, for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Om du har hud uten store problemer klarer du deg fint med merkene de f.eks selger på apoteket. (Styr unna det som selges i dagligvaren). Da sparer du også noen kroner. Avene liker jeg veldig godt og bruker det av og til som supplement. Om noen år kan du begynne å legge litt mer penger i hudpleie. Akkurat nå er det viktigste å finne milde produkter. Du kan få trøbbel med huden om du plutselig begynner å behandle den med veldig mye ulike masker, rens, peeling osv. fordi den ikke er vant til det. Sats på en mild rens og en god fuktighetskrem med solfaktor. Selv bruker jeg hovedsakelig dermalogica men det er fordi jeg har problemhud som er veldig sensitiv og tørr.
Little sister Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har også normal hud. (Med litt nupper, og en og annen kvise innimellom.) Bruker Decleor Foaming Cleanser, med denne trenger du ikke Toner. Decleor Hydra Floral Decleor peeling Decleor fuktighetsmaske Lancome ansiktsmaske Dermalogica peeling uten korn All about eyes Denne har jeg veldig lyst å prøve! MultiVitamin Power Recovery Masque Dette er det jeg i hovedsak bruker for min hud.
Gjest Alou Skrevet 28. juli 2007 #12 Skrevet 28. juli 2007 anbefaler at du bruker noe fra md, dermalogica eller decleor hilsen hudpleier. Skulle tro at en hudpleier kunne gi et litt bedre og mer konkret tips enn det...
Drua Skrevet 28. juli 2007 #13 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har blitt veldig glad i Clinique. Fine,drøye produkter uten parfyme. Denne kremen burde passe fint for deg. Ja, den er dyr, men veldig drøy. Jeg kjøpte min for tre måneder siden, og har bare brukt litt over halvparten selvom jeg bruker den hver eneste dag. Gir fuktighet, og beskytter huden. Det er ikke nødvendig å bruke den etter tre-trinns systemet som det står. http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=38497
Debra Skrevet 28. juli 2007 #14 Skrevet 28. juli 2007 hva mener dere med å kritisere meg som hudpleier? du som mener at md gir tynnere hud? er du hudpleier, har du utdannelse i denne produktserien?jeg har brukt md en god stund, og hadde md formulation vært så "ille" hadde de nok ikke solgt det. latterlig uttalse for noen som ikke vet hva de snakker om. men du kan mene hva du vil. og til deg som mener at jeg burde gi bedre tips. jeg gir tips om produkter JEG har har flere kurs i og til og med prøvd selv som jeg vet fungerer. Jeg skriver til henne fordi hun ville ha tips om produkter, jeg driver ingen hudpleie salong gjennom KG her hvis du tror det? Kan jo ike sitte å anbefale produkter jeg ikke har hørt om, har jo ikke sett huden hennes engang. Pluss at yrket mitt lever jeg på, skal jeg liksom vase rundt med gratis tips og informasjon til alt o alle? Eneste jeg har gjort er å anbefale produkter, for det var det HUN spurte om. nå får dere jammen slutte å være så kritiske og "frekke". Dere er vel ikke mer enn 14 år kan jeg tenke meg.
Debra Skrevet 28. juli 2007 #15 Skrevet 28. juli 2007 Den hudpleieren som har skrevet i denne tråden er det ikke så mye vits i å høre på. MD Formulations gjør huden tynnere og mer solømfintlig, og det kan føre til pigmentflekker. Det sier seg selv at du skal ikke legge deg ut i stekende sol hver dag når du bruker produkter som inneholder glycol syre og salicyl syre. Men alle md produktene kan brukes på hvilken som helst hud og har en dokumenter virkning. Er du hudpleier?. har du tatt noe kurs i md eller? å komme med en sånn uttalelse uten noe grunnlag er vel kanskje litt latterlig?
Gjest mira87 Skrevet 29. juli 2007 #16 Skrevet 29. juli 2007 Debra, synes du har gitt meg helt supre tips, jeg. Selvfølgelig er det vanskelig å si noe veldig konkret når du ikke har sett huden min, men jeg skal iallefall sjekke opp merkene du anbefalte! En ting jeg lurer på ang. fuktighetskrem fra Decleor; Hydra Floral. På internett kommer det opp en hel haug med dette navnet. Veit noen hvilken jeg bør velge? Her er en liste med de forskjellige Decleor Hydra Floral-kremene:
Debra Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 de er like. det som skiller dem er at noen er øye og leppe maske, noen er oye og leppe krem og de er i forskjellige str. mn det er hydra floral anti pollution
Quirky Skrevet 29. juli 2007 #18 Skrevet 29. juli 2007 Det sier seg da slett ikke selv. Noen som ikke har peiling på hudpleie vil ikke ane at disse stoffene kombinert med soling kan være skadelige. Hudpleiere på salongene minner alltid om dette når jeg kjøper MD formulations. Det sier seg selv at du skal ikke legge deg ut i stekende sol hver dag når du bruker produkter som inneholder glycol syre og salicyl syre. Men alle md produktene kan brukes på hvilken som helst hud og har en dokumenter virkning. Er du hudpleier?. har du tatt noe kurs i md eller? å komme med en sånn uttalelse uten noe grunnlag er vel kanskje litt latterlig?
Gjest Alou Skrevet 29. juli 2007 #19 Skrevet 29. juli 2007 og til deg som mener at jeg burde gi bedre tips. jeg gir tips om produkter JEG har har flere kurs i og til og med prøvd selv som jeg vet fungerer. Jeg skriver til henne fordi hun ville ha tips om produkter, jeg driver ingen hudpleie salong gjennom KG her hvis du tror det? Kan jo ike sitte å anbefale produkter jeg ikke har hørt om, har jo ikke sett huden hennes engang. Pluss at yrket mitt lever jeg på, skal jeg liksom vase rundt med gratis tips og informasjon til alt o alle? Eneste jeg har gjort er å anbefale produkter, for det var det HUN spurte om. nå får dere jammen slutte å være så kritiske og "frekke". Dere er vel ikke mer enn 14 år kan jeg tenke meg. Oi,denne damen kunne overreagere! Jeg skrev at det var rart at en som var hudpleier ikke kunne gi et bedre og mer konkret svar enn å nevne noen merker. Det er et veldig generelt tips å bruke hudpleieserier - men for den som ikke har peiling på dette så er det vel mer vanskelig å vite HVILKE produkter og HVORDAN pleie. Noe du sikkert vet mye om . Det hele ble bare så rart for meg når du skrev hilsen hudpleier og samtidig gav et av de dårligste tipsene i hele tråden .
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #20 Skrevet 29. juli 2007 Jeg bruker fuktighetsprodukter fra decleor og er veldig fornøyd. Vil anbefale deg decleor essens neroli for normal hud. Den gir ren fukt og gjør huden bløt etterpå. Deretter tar du på hydra floral anti pollution. Etter jeg begynte med denne har jeg ikke problemer med tørre partier. Jeg liker også clinique, de er billige og bra synes jeg. Bruker både peeling, maske og øyekrem derfra. Når det gjelder daglig rens av huden har jeg enda ikke funnet noen favoritt, men bruker rensegele fra decleor. Toner synes jeg bare er tull som tørker ut huden min. Men har hørt at dermalogica har gode renseprodukter, så jeg vurderer å prøve det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå