Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tasha
Skrevet

Ville du datet en mann som har en sønn på 5år og nettopp nyfødt datter? Og kanskje ikke ønsket seg flere barn eller ville ikke ha dattra før hu ble født. Barna er halvsøsken, ikke samme mor. Og det finnes alltid 2 sider av en sak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, av den enkle grunn at jeg har valgt et liv uten barn, og å da være stemor hadde snudd oppned på tilværelsen min. I tillegg er yngstemann så ung at far måttet ha mye kontakt med mor til barnet, noe jeg ikke hadde vært interessert i at kjæresten min skulle ha.

For øvrig ville en tilværelse som stemor for ikke-voksne barn uansett vært helt uaktuelt for meg. Det var det også før jeg tok valget om et barnefritt liv. For mye strev, for mye å passe på , for mange kameler å svelge, for mye fortid å ta hensyn til.

Skrevet

Nei.

Med mindre vi snakker om en fyr det var 110% sikkert at var drømmemannen, noe jeg tviler ekstremt på.

Gjest tasha
Skrevet

han har ikke besøkt dattra si mer enn 3 ganger, på 18dager

Gjest =tentacle=
Skrevet (endret)

Nei. Jeg vil ha barn, og jeg vil ha et noenlunde harmonisk familieliv både for meg selv og for de små. Med to barn som ikke bor der fast, to ekser og to forskjellige morsslekter til barna, skal det veldig mye til for at ikke tilværelsen skal preges av det. Han skal være ekstremt ansvarsbevisst og ha høy integritet for å få det til å gå rundt, og i tillegg er dere nokså prisgitt eksene hans. At han fokuserer på egne ønsker når det er et barn han er far til på vei, er et dårlig tegn for meg.

Edit: Kjæresten har barn, jeg sier ikke generelt nei, men det du skisserer høres mindre fristende ut.

Endret av =tentacle=
Skrevet
han har ikke besøkt dattra si mer enn 3 ganger, på 18dager

Og det er vel ikke akkurat posistivt, da. Han må da i det minste ta ansvar for de barna han har!

Gjest tasha
Skrevet

ville vel ikke funger om hu er yngre kanskje 6år og ønske å bli mor vil vel mange være

Gjest =tentacle=
Skrevet
ville vel ikke funger om hu er yngre kanskje 6år og ønske å bli mor vil vel mange være

Dette skjønte jeg rett og slett ikke. Tegnsetting?

Gjest TaraTarantell
Skrevet

ja jeg har ei lita jente sjøl. det hadde ikke stoppa meg.

Skrevet

Jeg kunne godt date en mann med barn, men med det forbehold at han tar seg godt av barna sine og at han vil ha flere barn. Ellers ville det vært uaktuelt.

Gjest TaraTarantell
Skrevet

hvis du vil ha barn og ikke han ville jeg gått fra han.

Skrevet

TS: Hva med å skrive hele setninger i innleggene? De to siste innleggene dine skjønner ikke jeg bæret av, heller.

Skrevet
Jeg kunne godt date en mann med barn, men med det forbehold at han tar seg godt av barna sine og at han vil ha flere barn. Ellers ville det vært uaktuelt.

helt enig, er ikke noe stort problem at en mann har barn fra før, men han må ta seg skikkelig av dem + ønske seg fler, for jeg vil ha en mulighet til å bli mor selv.

Gjest Fliss
Skrevet

Hvis jeg hadde vært skilt, så måtte en eventuell ny mann hatt barn .. for jeg regner med at de fleste barnløse menn kommer til å ønske seg barn en gang .. Og jeg er ferdig med graviditet og egne babyer nå ...

Når det er sagt så høres denne mannen temmelig umoden ut for meg ... høres mer ut som han er på alder med barna mine :fnise: så for meg er han nok uaktuell uansett ...

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg har datet mange menn med barn. For meg er det viktig at kjæresten min har de barna han vil ha, siden jeg selv ikke ønsker meg flere.

Skrevet

Helt enig.

Ville aldri satset på en mann som TS beskriver her.

Gjest StockDama
Skrevet

Date, ja, forhold, nei.

For jeg vil ikke ha barn selv, og om jeg skulle vært i forhold med en mann som har barn allerede ville det mest sannsynlig inkludert meg selv på en eller annen måte. Og det vil jeg ikke.

Skrevet

Ja, så lenge han ikke forventet at jeg skulle bli stemor. Jeg kunne godt påtatt meg kul tante-rollen. Dersom han hadde små barn ville jeg ikke blitt samboer, da måtte det blitt særbo.

Gjest Mirina
Skrevet

Nei. Jeg er ikke klar for egne barn, og er ikke klar for noen stemor-rolle. Og jeg ønsker heller ikke å deale med dine og våre barn hvis vi engang skulle ha barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...