Rosalie Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 (endret) Jeg har de fotballeggene, og sliter dermed med å finne støvletter som jeg får på meg. Vet det er noen nettsider hvor man kan bestille etter leggtykkelse, men husker ikke adressene. Hjelp..? Endret 2. august 2007 av Wadjet
Gjest Blanca Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Duoboots. For de med både pipestilker og fotballegger .
Rosalie Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Noen andre? Syns utvalget på Duoboots er dårlig.
Eføy Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Dytter denne opp litt jeg, for jeg lurer på akkurat det samme.
Kvist Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Det hender noen Skoringenbutikker tar inn støvletter merket "extra wide" i hvertfall, har faktisk funnet et par fine vinterstøvletter jeg fikk over leggen der en gang. Men nå husker jeg selvfølgelig ikke merket. Mener at det var Skoringen i Østfoldhallen jeg handlet hos, vet ikke om utvalget er like i alle butikkene jeg. Det går jo an å spørre om de tar inn sånt, for det blir jo ganske mye hyggeligere pris enn å bestille spesialstydde på nett
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 UNO har støvletter til oss med store legger
trulta_ Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Jeg har kjøpt støvletter på lille vinkel sko som jeg fikk over leggen. Det var merket Bronx.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Hvorfor lage oppstyr om et problem som aldri skulle ha eksistert i begynnelsen. Gå ned i vekt, så får du også på deg sko.
Anglofil Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 (endret) Takk for tips, har selv kraftige legger. Og gjest: å ha kraftige legger trenger ikke å komme av at man veier mye eller er stor. Selv har jeg trent karate i mange år, der det å bruke beina er essensielt. Dessverre har dette ført til ganske store leggmuskler og de er det ikke bare å slanke bort.(..) Mvh Yvonne Endret 3. august 2007 av yvonne
sweetdana Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Har også kraftige legger, men fant faktisk et fint par på økonomisko i dag som passet! Også er det jo skinn så de vil ennå utvide seg litt ekstra.. Man må vel egentlig bare lete i ulike butikker, noen ganger er man jo heldig å komme over modeller som er litt bredere!
Eliza Doalot Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Jeg fant, jeg fant!!!! Ikke bare en, men to skobutikker i Oslo sentrum som har fått eller skal få inn støvletter til oss med fotballegger. Faktisk virket det nesten som det var en "trend", at de endelig har skjønt at ikke alle er gjennomsnittelige, og at derfor flere butikker også bestiller det. (og hvis jeg skal være snill å fortelle hvor jeg fant dem, så må dere love meg å ikke kjøpe alle før jeg rekker å få handlet.........) Ok da, butikkene med opptil flere par støvletter med bredt og ekstra bredt skaft er Skoringen i Grensen og en jeg tror heter Lille Grensen Sko i Akersgata. God Shopping!
Ce'Nedra Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Hvorfor lage oppstyr om et problem som aldri skulle ha eksistert i begynnelsen. Gå ned i vekt, så får du også på deg sko. Dust, det går ikke an å slanke leggene, det er arvelig hva slags legger man får. Til TS: Hva med å kjøpe ankelstøvletter? Er jo det som er chill nå
Mirabella76 Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Duoboots. For de med både pipestilker og fotballegger . Dette er kanskje noko for meg? Eg har nemlig skikkelig pipestilkleggar, og klarar aldri å finna støvlettar som er smale nok! Men utvalget til Duoboots var ikkje verdens beste...
Rosalie Skrevet 9. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2007 Tusen takk for tipset, Eliza! Og Ce'Nedra: Ankelstøvletter er dritstygt, samme hvor moderne det er.
Gjest Blondie65 Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 Tusen takk for tipset, Eliza! Og Ce'Nedra: Ankelstøvletter er dritstygt, samme hvor moderne det er. Dessuten er det vel ikke ankelstøvletter man vil ha når man vil ha høyestøvletter. I år har det faktisk vært godt utvalg flere steder så jeg ville undersøkt de vanlige skoforretningene. Vet også at DNA har hatt støvletter med forskjellige vidder. Jeg synes i det hele tatt at det har skjedd en del veldig positive ting på klesfronten: Jeg finner plutselig bukser som er "short" - dvs at jeg slipper å klippe av 10 cm. Nå mangler bare topper for "busty" (dvs at sømmer faktisk går under puppene når de skal det) og kjoler i sammen. Verden GÅR faktisk fremover.
Eliza Doalot Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 Nå mangler bare topper for "busty" (dvs at sømmer faktisk går under puppene når de skal det) og kjoler i sammen. Si ifra hvis du finner det da... Mine 75G er lit kresne...
(-:Domino:-) Skrevet 9. august 2007 #18 Skrevet 9. august 2007 Hvorfor lage oppstyr om et problem som aldri skulle ha eksistert i begynnelsen. Gå ned i vekt, så får du også på deg sko. En gjest som har misforstått et par ting, ja. Legger og vekt behøver ikke ha noen sammenheng. Man kan være sylslank, men likevel ha omkrets på legger som gjør at man ikke får på seg de fleste støvletter de selger i norske butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå