Tabris Skrevet 28. juli 2007 #21 Skrevet 28. juli 2007 Jeg føler at det som er fellesnevneren for å være normal er at man er ubevisst.
Gjest annen gjest Skrevet 28. juli 2007 #22 Skrevet 28. juli 2007 Jeg føler meg ikke normal. Jeg synes at overalt rundt meg så er det mennesker som bare prater piss, hele dagen, hver dag. skikkelig gpp og jeg takler det bare ikke. Voksne mennesker på 30-40 som prater som harry fjortiser og som kommer med den ene uttalelsen mer plump og irriterende enn den andre. Jeg kjenner det irriterer meg så til de grader at jeg blir aggressiv. "I helvete, jeg skal faen ikke holde meg til fartsgrensen. Jeg skal vrenge bilen og kjøre opp i ræven på den sinken som er foran meg og så skal jeg flise fordi han samtidig som jeg gir han fingeren.....he he" Og så ler alle som hører på, mens jeg sitter der og tenker "er det jeg som er gal eller verden????!!" Nei, jeg passer i alle fall ikke innEr helt enig med deg. Og vi som ikke har lyst å delta i den type samtaler er "selvfølgelig" sære Jeg liker folk som deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå