Gå til innhold

2010 bruder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morro å se at tråden jeg startet fortsatt lever!! Ble ikke før i 2011 for oss. Pga turnus bor vi 35 timers kjøring fra hverandre på datoen vi hadde planlagt å gifte oss. Det blir bare stress. Så vi venter heller.

Lykke til med bryllupene deres.

• 2 uker senere...
Skrevet

Næ så morsomt at tråden ble starta i 2007 og nå er det jo snart 2010:p Ønsker dere lykke til med planleggingen:D Tror at jeg selv blir gift i 2012, så kanskje jeg skal starte en tidlig tråd hehe:p

Skrevet

Jeg skal gifte meg 7. august 2010 og det har vært bestemt siden 29. februar 08 :o) Så da skjønner dere sikkert at det var jeg som fridde, hadde nok aldri blitt gift ellers.... Hehe... Men han svarte ja mot at vi ventet et par år :o)

Så nå har vi bestilt kirke, tinget lokaler, snakket med ei venninne som skal sminke og ta håret, avtalt med fotograf, kjøpt kjole, spurt forlover (bardomsvenninne fra vi begynte på skolen for 27 år siden), og søsteren min er i gang med å scrappe invitasjoner og bordkort. Foreløpig gjesteliste er skrevet og budsjettet er satt opp og sparinga i gang... Var det noe mer??? Jo, har vel bestemt meg for hvem som skal lage brudebuketten (må bare spørre henne...) og 4 søte brudepikekjoler blir kjøpt i Thailand senvinters:o) Og så må jeg jo huske å ordne DJ, barnevakter til våre skjønne barn/brudepiker, transport fra kirken til fotograf og til lokalet... Og baren er påbegynt med handling i Sverige:o)

Gifteklar jeg???? Kanskje en smule...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...