Gå til innhold

2010 bruder?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gifter oss 2010 og kjolen ble bestillt i dag. Har prøvd x-antall kjoler uten å finne mer enn en jeg likte fordi jeg hadde tenkt å kjøpe kjolen før jeg flytter hjem.

Finner den ikke brukt og den går ut av produksjon i desember.

Kjempe fornøyd med kjolen

Får håpe den fortsatt passer om 3 år, da. Og at du fortsatt har samme smak

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får håpe den fortsatt passer om 3 år, da. Og at du fortsatt har samme smak

Samme str siste 10 årene. Kjolen er helt enkel så endrer nok ikke smak. Og skulle jeg bli feit så kan jeg jo bare selge den på finn.no, betalte mindre for den ny en den selges for brukt her i Norge.

Men koselig med negative kommentarer.

Skrevet

Jeg fikk sjokk når jeg ringte lokalet som vi har lyst på, de var full booket for 2009 og hadde flere bestillinger for 2010 allerede.

Jeg som trodde vi var veldig tidlig ute....

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_sally_*
Skrevet

Vi har også tenk og gifte oss i 2010. Dette er for de at vi skal bygge hus og vil gjærne bli ferdige med det først. Tror det vil være ferdig ca jannuar 09. Uten om det så ønsker vi oss barn. Barne ønsket er større en bryllups ønsket. Så om alt går som planlagt blir det i 2010.

Skrevet

Jeg håper å bli 2010 brud :)

Men først skal jeg fri da :rødme:

2010 passer fint fordi det gir oss god tid, jeg er ferdig med utdannelsen og fordi datoen vi ble sammen faller på en Lørdag det året :hjerte:

Gøy at det er fler :-D

• 2 uker senere...
Skrevet

Min kjære har hintet litt frempå om at jeg kanskje blir 2009 brud :kaffe: :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei hei....

Jeg blir vel å regne som en 2010 brud....

Gifter oss i New york i 2009, men skal fornye løftene i Norge i 2010.

Må gifte oss der borte på grunn av oppholdstillatelsen, men jeg vil ha ett "norsk" bryllup i kirken hvor min familie hører til.

Dessverre kan jeg ikke invitere 60+ gjester til New york, og han har en liten famile(6stk), så da blir det oss to og aller nærmeste famile i new york, og så tar vi norsk kirke bryllup med hele familien+venner i 2010....

Gleder meg masse:)

Skrevet

Da melder jeg meg ut herifra og flytter over til 2009 bruder :jepp:

• 3 måneder senere...
Gjest lucky08
Skrevet

jeg er 2010 brud.

Hvor langt er dere kommet i planlegginga?

vi har ikke startet, får ikke bestille kirke før 1.mars 09, men kan jo satse på at det skulle ordne seg, og bestille lokale nå.

hvor i landet skal dere gifte dere?

ca antall gjester?

Gjest Gjest
Skrevet

Hei 2010 bruder

Jeg skal også gifte meg i 2010, men i mitt hode er det 2 år til ?? Planlegger også bryllup 1 mai, men har funnet ut at det kanskje kan være litt vanskelig med tanke på fotograf, bestilling av mat, frisør osv.... Noen som vet??

Synes også det er kjekt at det er mange her som skal gifte seg om SÅÅÅ lenge

Gjest lucky08
Skrevet
Hei 2010 bruder

Jeg skal også gifte meg i 2010, men i mitt hode er det 2 år til ?? Planlegger også bryllup 1 mai, men har funnet ut at det kanskje kan være litt vanskelig med tanke på fotograf, bestilling av mat, frisør osv.... Noen som vet??

jegville tro at det blir vanskelig å få alt til å klaffe med et 1. mai brylup, siden det er en helligdag-hvor nesten alt er stengt.

Men det er jo bare å ta ringerunden å høre med catering , fotograf osv, men jeg ville tro at det er en vanskelig dag å gifte seg på...

for meg er det 1 år og 8 mnd, til bryllup, så jeg er mer på 1,5 år, enn 2 år;)

Gjest Gjest_Ine_*
Skrevet
Hei 2010 bruder

Hei Trollet!

Flott at dere har penger til bryllup og slipper å spare!

Hei dere andre.

Vi planlegger bryllup sommeren 10. Har snakket med de som har lokalet, siden de er litt sære og ikke vil ha mange bryllup så bestillte vi faktisk i grevens tid :skratte:

Hvem skulle tro at de ble "full booket" så tidlig.

Spareplanen er satt opp. Jeg er ikke ferdig student før til neste vår så vi har et år på oss. Gleder meg!

Ine

Gjest lucky08
Skrevet

Hvor langt er dere kommet i planlegginga folkens?

har dere booket lokale og kirke?

Skal festen være på hotell eller et sted hvor mat og servitør er inkludert i prisen? eller på et grendehus el hvor dere må ha catering og egne servitører?

ca antall gjester?

Skrevet
Nå har vi tenkt på 16.oktober. Men jeg vil ikke at det skal være snø da, så kanskje vi må ta det tidligere. Er så utrolig usikker på hvilken dato vi skal velge. Noen som kan hjelpe?

Hei du bor i Tromsø ikke sant?

Jeg skal gifte meg den 25 Oktober i år, Bor også i tromsø.

Tror det er litt sån dyster høst ute i oktober hær i nord, men man kan være heldig også og få snø.

Men uansett syns jeg det er kjempe trivelig med litt sånn mørkt kaldt vær, da kan man ha masse stearinlys inne og det er lunt og varmt inne.

Blir en sånn fin atmosfære og stemning.

Gjest Gjest_tea_*
Skrevet
Hvor langt er dere kommet i planlegginga folkens?

Vi har satt dato, vurderer lokale i disse dager, estimert budsjett og spareplan, tenkt på gjestelisten, kjøpt ringer. Resten kan vente en god stund. Det viktigste er å få lokale, ikke så mye å velge mellom der vi skal gifte oss og lokale bestemmer antall gjester og pris på bryllupet.

har dere booket lokale og kirke?

Om vi får det lokalet vi vil på datoen vår så kommer vi til å booke kirke også.

Skal festen være på hotell eller et sted hvor mat og servitør er inkludert i prisen? eller på et grendehus el hvor dere må ha catering og egne servitører?

Stedet vi har lyst på inkluderer servitører. Vi kan bruke akkurat den cateringen vi har lyst på. Men må kjøpe alkoholen gjennom dem. Leien er billig siden de baserer inntekten på alkohol salg.

Topp secret!

ca antall gjester?

70-90 stk, kommer ann på lokale osv.

• 1 måned senere...
Gjest Lille Bie
Skrevet

Jeg gifter meg i 2010! Juhu :danse:

Nærmere sagt, august 2010 :ler:

Gjest Gjest1
Skrevet

Ååååå, jeg er misunnelig... jeg vil også gifte meg! Men samboeren har ikke fridd ennå, og jeg er litt tradisjonell der ;) han må gjøre det snart for jeg er giftesjuk og verpesjuk :sjenert:

Skrevet

Hei alle!

Jeg skal også gifte meg i 2010, hurra!

Sambo fridde for en uke siden, så vi har ikke planlagt noe særlig ennå, men jeg er veldig overraska over hvor mange som er tidlig ute! Trodde ett år var mer enn nok tid, jeg, men har snakka med noen steder som ville vi skulle reservere så fort som mulig! Så nå prøver vi å finne et sted vi liker.

Jeg er student, endelig ferdig til jul håper jeg, og så skal vi kjøpe leilighet når jeg begynner i jobb, så vi trenger litt tid til å spare. Planen er å gifte oss på fjellet ca februar/mars og feire en hel helg i "helnorsk" miljø, siden mange av gjestene kommer utenlands fra. Ser for oss en uformell feiring med aking og moro :)

Gjestelista er det eneste som er i boks, det blir 50 inviterte. Ja, og så har jeg kjøpt papir til invitasjonene i dag! Vet det er tidlig, men jeg elsker å scrappe og kunne ikke vente.

Hvis noen vet om en super plass, fjellstue, gammel seter, etc, maks 4 timer fra Oslo, er det bare å rope ut! Jeg har søkt gjennom forumet og funnet mange tips, men enten er det for dyrt (100 000 er litt for mye for oss) eller så ser det ut som den slitte hytta til bestefar...

Gleder meg til å skravle bryllup med dere!

Gjest Kommende brud
Skrevet

Hei hei=)

Sambo fridde til meg for litt mindre en en uke siden. Men tviler på at det bler noe 2010 bryllup, pga økonomirn.

Jeg har veldig lyst på 2010 bryllup, men han er forløbig den eneste av oss som er ferdig m vidergående skole og som har jobb. Jeg har bare full ført første år på vidergående ( har hatt 2 fri år).

Så kanskje det blir et 2012 bryllup på meg?=)

Gjest Gjest
Skrevet
Hei hei=)

Sambo fridde til meg for litt mindre en en uke siden. Men tviler på at det bler noe 2010 bryllup, pga økonomirn.

Jeg har veldig lyst på 2010 bryllup, men han er forløbig den eneste av oss som er ferdig m vidergående skole og som har jobb. Jeg har bare full ført første år på vidergående ( har hatt 2 fri år).

Så kanskje det blir et 2012 bryllup på meg?=)

Gratulerer :)

Det er bare å geynne å planlegge og spare, bedre med god tid enn for lite tid! og som nevnt over her, så blir kirker og festlokaler fort fullbooket, gjerne to år før!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...