Gå til innhold

bruke 400-500kr på tax-free

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

skal reise til Riga snart.

HAr planer om å kjøpe litt sminke, er nemli litt skralt nedi sminkepungen med billi dritt fra HM.

Jeg trenger ny øyenskygge, kajal, pudder, farget krem, øyenbryns blyant.

Er mørk blond med lyse striper, litt rød i ansikte, øyenlokk som ikke vises så masse eller hva jeg skal si......

er på jakt etter en lett farget krem som kan utjevne det røde litt, men ikke veldi dekende slik at jeg ser spaklet ut.....bare litt sånn at jeg blir litt jevnere i ansikt farge......

øyenskygge....en som sitter lenge......liker helst noen som gir bare litt farge til hverdags, men kanskje litt mer til fest......kanskje et sett med to hadde vert tingen? bruker mest klær i kalde farger, og har blå øyne...har brukt mest lyse brune øyenskugger med litt shimmer, men er åpen for andre forslag....hadde grå vært noe? er litt skeptisk til å kjøpe en dyr øyenskygge i en spesilellf arge da jeg fort blir lei...men er usikker

kajal....må sitte veldig godt.....igjen.....svart er litt hart til meg...kanskje grå...mørk grå.....

pudder......helst no uten farge som bare matter ned litt...

er det noen som har noe tips til meg...er frykteli grønn på sminke så tenkte jeg skulle få hjelp av dere.....

trenger tips til merker og navn på produkt....

lønner det seg å kjøpe på værnes flyplass/ riga flyplass eller i RIga????? hvor er det billigst?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ERd et billiger med frisør shampo i utlandet?

hvilken sølv shampo synes dere er best?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ingen som har tips?

er som sagt grønn i sminke verden, trenger sårt noen tips

hva er din favoritt øyenskygge og kajal?

hva hadde du kjøpt på tax-free om du skulle brukt 400-500kr?

Gjest Deception
Skrevet

Jeg ville kjøpt i Norge, du vet aldri hva du får ellers.

Hva med å kjøpe en foundation og en mascara? Da har du brukt mesteparten av summen, avhengig av hva du velger, selvsagt. Jeg vet at mange her inne er fornøyde med Clinique Superbalanced Makeup, så den er kanskje verdt et forsøk? Kanskje Lancome Hypnose for mascara?

Når det gjelder øyeskygger, bruker jeg det ikke så ofte selv, så der kan jeg dårlig anbefale. Lancome er god på kajaler, også.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg ville kjøpt i Norge, du vet aldri hva du får ellers.

Hvorfor? er det ikke de samme produktene på tax free? er de dårliger på noen måte?

mulig jeg har missforstått, men er ikke sminken billigere på tax-free?

Gjest Deception
Skrevet
mulig jeg har missforstått, men er ikke sminken billigere på tax-free?

Jeg var bare litt klønete til å formulere meg. Det jeg mente å si, var at jeg ville kjøpt i tax freen på Værnes; jeg har ofte erfaring med at utenlandske tax free-butikker gjerne er dyrere enn dem på norske flyplasser, og at utvalget også kan være litt varierende.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg var bare litt klønete til å formulere meg. Det jeg mente å si, var at jeg ville kjøpt i tax freen på Værnes; jeg har ofte erfaring med at utenlandske tax free-butikker gjerne er dyrere enn dem på norske flyplasser, og at utvalget også kan være litt varierende.

oki..da skjønner jeg.....

nr 1 på ønske lista er øyenskygge

nr 2 er kajal

nr 3 pudder

nr 4 farget krem

får nokk ikke råd til alt dette, men satser på øyenskygge og kajal og kanskje pudder....får se hvor spandabel jeg blir..knis

men trenger desperat tips altså.....

bruker å kjøpe paryme når jeg reiser, men denne gangen tenkte jeg at jeg skulle kjøpe litt bra sminke i stede, har så mange parfymer, åsså hadde det vært litt stas med noe annet enn bili hm dritt som går av etter en time.....

Gjest Gjest
Skrevet

Innlegget.....ditt.......ville...vært.......mindre......irriterende.........uten......alle......disse........

Gjest Gjest
Skrevet

Innlegget.....ditt.......ville...vært.......mindre......irriterende.........uten......alle......disse........

Gjest Blanca
Skrevet

Hva med en øyenskyggepalett? Alle de kjente merkene har slike, selv liker jeg Chanel og Guerlain best. I slike paletter får du både mørke og lyse farger, og jeg vil si det er et godt kjøp om du ikke har så mye sminke fra før.

Kajal kan du godt kjøpe billig om du ikke vil spandere så mye på sminke. Jeg synes ikke kvalitetsforskjellene er så store her.

Pudder bruker jeg ikke, så ingen anbefalinger fra meg.

Prøv en foundation som er gultonet om du vil jevne ut det røde. Jeg liker foundations fra Chanel. Prøv Vitalumiere eller Pro Lumiere, begge jevner ut huden uten at du ser for sminket ut.

Skrevet

Hvis du ønsker å prioritere øyenskygger og kajal, ville jeg også anbefalt en palett fra Chanel (eller Dior). Dior har fine farger på kajalene sine, også, men jeg tror ærlig talt ikke merket er så viktig her. Kanskje du burde sjekke ut Clinique sine, også?

Clinique har fint pudder, er ofte noe rimeligere enn andre merker. Finnes i lyse toner.

Colour Ideal fra Lancome er en lett foundation som jevner ut uten å være for dekkende. Vitalumiere fra Chanel og Superbalanced fra Clinique er litt mer dekkende, men veldig fine på, jeg har brukt alle disse tre og liker alle veldig godt.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

beklager prikk prikk prikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...