Gå til innhold

God fotograf i Lillehammer området?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Leter etter en god fotograf i Lillehammer området. Er det noen som kan hjelpe med anbefalinger og kanskje også advarsler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS, er ute etter noen som er gode til å ta bilder som ser naturlige eller ikke oppstile ut.

Skrevet

Vi skal ha fotograf Kirsti Hovden... Har hørt at hun er veldig flink. Skal snakke med henne i neste uke, og planlegge hvordan vi ønsker bildene...Når trenger du fotografen? Vil eventuelt vite mer etter bryllupet når bildene er ferdig. Gifter oss den 18. august.

Gjest Gjest
Skrevet
Vi skal ha fotograf Kirsti Hovden... Har hørt at hun er veldig flink. Skal snakke med henne i neste uke, og planlegge hvordan vi ønsker bildene...Når trenger du fotografen? Vil eventuelt vite mer etter bryllupet når bildene er ferdig. Gifter oss den 18. august.

Tusen takk for svar. Ikke noe hast for oss enda, så kjempe fint om du gir rapport etter bryllupet :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Gratulerer som nygift!!

Hva synes dere? Happy med bildene?

Kikket på hjemmesiden hennes og synes ikke at bildene der var så spennende, men hun har tatt mange fine som ligger ute på GD fra i sommer:)

Håper dere hadde en flott dag!

Skrevet

Vi hadde en helt fantastisk dag! Absolutt alt klaffet!

Vi er så langt veldig fornøyd med fotografen. Har jo ikke sett bildene ennå, så kan vel ikke uttale meg direkte om dem. Men opplegget rundt, profesjonaliteten virker veldig bra. Hun tar så "sprelske" bilder som man selv ønsker. Vi ønsket ganske tradisjonelle, og fikk det...Det er litt hva man legger opp til selv tror jeg.

• 4 uker senere...
Skrevet
Vi hadde en helt fantastisk dag! Absolutt alt klaffet!

Vi er så langt veldig fornøyd med fotografen. Har jo ikke sett bildene ennå, så kan vel ikke uttale meg direkte om dem. Men opplegget rundt, profesjonaliteten virker veldig bra. Hun tar så "sprelske" bilder som man selv ønsker. Vi ønsket ganske tradisjonelle, og fikk det...Det er litt hva man legger opp til selv tror jeg.

Kjempe fine bilde av dere i avisen.

• 1 måned senere...
Gjest sissel og audun
Skrevet

Vi sjekket flere fotografer i distriktet, men endte opp med Fotograf Katrine på Lillehammer. Kjempefornøyde og hadde en utrolig morsom fotografering med henne og mannen(?).

Virket godt planlagt og de fikk oss til å slappe godt av, glemte nesten kameraet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...