Gjest Miss_Summer_* Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Har hvert lei av alle hårene på beina mine i uendelig lang tid! Har barbert da, men kommer jo ut igjen etter bare noen timer/dager! Nå har jeg kjøpt meg epilator. Har stått høyt på ønskelisten lenge, og nå kjøpte jeg den. Endelig. Men jeg syns den var RÅDYR! Kjøpte "Braun Silk épil Xelle + Easy Start Set" Skal visst være den mest solgte i hele verden, og det er 5-stjernes. Er ikke 1000 kroner mye for en sånn? Eller 999,-... Hva betalte du? Hvilkety merke har du?
Rainbow Brite Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har den du snakker om, jeg fikk den i gave av mannen min. Da følger det med et nybegynnerhode, et vanlig hode (epilatorhode altså ), og et barberhode. Den har to hastigheter og et lys så man alltid kan se om det står igjen noen hår. Jeg er KJEMPEFORNØYD!! Jeg gruet meg som en hund til å prøve den, og første gangen var grusom!! Men etter den første gangen føles det bare som kiling/lett prikking. Den finnes visst i en mindre variant, uten ladyshave hodet... Det er en tråd om det i velværeforumet nå, her Nå var det riktignok ikke jeg som betalte, men skal man først rive ting ut av kroppen, vil jeg gjøre det med et redskap jeg kan stole på! Og da får det heller koste litt mer!
misshelene Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 min kostet ca 500 for 2 år siden.. med masse utstyr; peel-hode, barberingshode, med sånn is-sak til å legge i fryseren sånn at den er kald når man skal bruke den.. jeg orket ikke bruke den mer etter en stund, så nå vokser jeg i stedet.. bruker barberhode på maskina innimellom om det skulle være noen stusser.. syns 1000 kr hørtes mye ut... det hadde ikke jeg giddi å betalt for den men, voksing er jo mye dyrere da... gjør det på salong; 200 for legger + 300 for brasiliansk. x 12 mnd. så blir mye det:P
Miel Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Det var nettopp en annen epilatortråd. Jeg har også Silk épil Xelle, den kostet meg 600 kroner, men da var den uten barberhodet. Edit: Ooops, så ikke at det alt var linket til den andre tråden. Sorry. Endret 29. juli 2007 av Miel
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Heeij! Dere som har brukt epilator, når håret blir borte og håret våkser igjen, er håret stiv da ell blir den myk etter hvert ?? Håper på svar!
Pialill Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 det funker bra for å få bort hår, aner ikke om pris og sånn, men du må passe på å bruke peeling ofte! jeg fikk masse inngrodde hår da jeg begynte med epilator, men ga seg for det meste da jeg skrubbet leggene to dager i uken=) Svar på om hårene blir mykere etterhvert: de blir ikke mykere, men de kommer ikke ut som harde stubber, fordi du sjerner de med roten... så du slipper harde stubber:P en ting er at etterhvert kan hårsekkene bli ødelagt og da kommer det mindre hår og de vokser ut saktere=)
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Til Pialill,, takk for svaren din :D Nå kan jeg kjøpe meg epilator og bli kvitt hår Ha en fin dag! =)
Vulpes Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har også Braun Sil Epil Xelle, og mener jeg betalte rett under 100-lappen for den jeg også. Den fungerer veldig fint, da! Bruker den nedentil. Har ikke orka å begynne på leggene ennå, er så tiltak, tar jo så lang tid Men må få gjort det før sommeren så jeg slipper barberhøvelen.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Ja dn funker topp! fjernes fra dt indre.
Gjest M27 Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 Er det slik at epilator kan benyttes av menn på f.eks bryst/mage, og hvor lange må man eventuelt vente til man kan bruke den igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå