Gå til innhold

Hvor mange vesker har du?  

1. 1. Hvor mange vesker har du?

• <5
      10
    • 5 - 10
      11
    • 10 - 15
      9
    • 15 - 20
      4
    • Flere enn 20
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Étoile
Skrevet

Kom hjem i dag og hadde kjøpt meg en nydelig ny veske jeg bare MÅTTE ha, synes jeg trengte den også, men kjærestens første reaksjon var "har ikke du litt mange vesker nå?".

Så jeg bare lurer jeg. Hvor mange vesker har du? Synes du det er mye/lite, og ca hvor ofte kjøper du deg ny veske?

Jeg er ganske glad i vesker, men synes ikke jeg har så forferdelig mange, kom til 15 etter en kjapp opptelling. Hver til sitt bruk :D . Og så synes jeg det var på tide med ny veske i dag, har ikke kjøpt veske siden tidlig på høsten en gang jo! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan flaut innrømme at jeg kun har én ;(

den er ganske stor og er svart og gjennomsiktig med broderier av blomster. men jeg er på utkikk etter flere :) jeg er egentlig ikke en veskeperson fordi jeg er så redd for å glemme den igjen i bussen eller noe

Gjest Starya
Skrevet

En. Og den kjøpte jeg på Lindex i fjor sommer. Den er i beige,grov bomull og perfekt til å kinosnop i.

Skrevet

Jeg har mellom 15-20 vesker... MEEEEN, jeg bruker ikke mer enn 4-5 tror jeg..

De andre tar bare opp plass i skapet....

Har litt veske dilla da....

Noen dyre men mest billige fra HM og lignende.... :)

Skrevet

Til daglig har jeg en grå-brun veske med masse rom i. Den er ganske stor og kan romme det utroligste.. A4-blokker, en stor kalender for 2003, skrutrekkere, sideavbiter, diverse annet verktøy, disketter, et enormt CD-etui og nesten ingen penger. Er avhengig av store vesker jeg. Sliter ut en om gangen.

Ellers har jeg 3-4 små selskapsvesker som det ikke er plass til annet enn VISA-kort og nøkler i. Bruker dem veldig sjelden.

Har også et par ryggsekker som brukes som vesker.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har nok kanskje noen liggende et eller annet sted, men jeg har kun to jeg bruker. En svart og en beige. Er ikke så ofte jeg bruker vesker, egentlig. Men det er utrolig mange fine som jeg kunne tenkt meg å ha, men som jeg føler at jeg ikke har råd til...

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har en veske som jeg bruker. (dog, jeg bruker den ikke sånn at den inneholder alt mulig skummelt og rart. Jeg har matpakken min og vannflaska mi i den når jeg drar på jobb, og et hårstrikk eller to, men når jeg skal bruke den på fritiden så tømmer jeg den totalt først, så der ligger ikke akkurat masser av ting jeg har glemt at jeg har...)

Og så har jeg ei stor veske av den sorten som rommer bøker og sånn, den brukte jeg av og til når jeg gikk på skolen (studier i alle hovedsak, på vga skulle jeg ha med meg så maaaaange bøker)

Og så har jeg en liten sort sekk som jeg en studn brukte som veske, men som jeg ikke har sett på noen år (vel, jo, jeg må i praksis ha sett den begge de to gangene jeg har flyttet det siste året, men jeg aner ikke hvor den er, som alt annet "sikkert på soverommet en plass")

Ønsker meg ei lita selskapsveske ja. Kanskje helst ei som rommer mobilen da (samt en lebestift). Men nå er jeg så heldig å ha en samboer som er med meg i slike anledninger, og en dress har mange lommer....

Skrevet

Har to vesker, jeg ... Men jeg bruker aldri vesker. :ler: Lommer og sekker er alltid kjekt å ha.

Skrevet

Har mange... til hverdags, skoleveske, en litt mindre, og en litt større. Så har jeg treningsveske, og en liten med perler, en stor med perler, en fra utlandet i lilla, to jeg kjøpte på salg i fjor, tre selskapsvesker med stæsj på, og ja, der var en til, og så var jeg vel på loftet med en haug som jeg ikke bruker... å jo, også den råpraktiske jeg kjøpte i sommerferien i fjor, og den jeg kjøpte sist uke til middagen fredag... og så den jeg har på konferanser og kurs, som har akkurat plass til en perm og vannflasken min... og da har jeg ikke tatt med den som bare tar lommeboken min og er veldig hendig når man bare skal på handletur en lørdag...

Sukk... det ligger noen penger her ja... og sånn en plass det tar!

Skrevet

Har 9 vesker, men noen jeg bruker mer enn andre. Har kun "hippie-vesker" som vennene mine kaller det. Bruker dem til det aller meste. Og har selvsagt problemer med å holde meg unna når jeg ser vesker jeg liker. Men begynner faktisk å bli litt plass-problem her... :oops:

Skrevet

Uten å være i stand til å kontrolltelle da jeg sitter på jobben, så tror jeg nok jeg havner sånn på ca 10 stk, kanskje et par til. Er nok en del av dem jeg ikke bruker særlig mye, men så er det også noen jeg tar vare på til spesielle anledninger (bare det at jeg glemmer å bruke dem da. ) Har også noen jeg har tenkt på å reparere fordi remmen er ødelagt f.eks, men det ender sikkert med at jeg på et tidspunkt kaster dem istedet. Fikk kvittet meg med de værste da jeg flyttet i desember, men allikevel... Tror jeg må ta en titt når jeg kommer hjem.

Jennifer

Skrevet

Tror jeg har nærmere 35-40 vesker :oops: Har fremme og bruker rundt om 20 av dem....

Det er en avhengighet...! :oops:

Gjest Chica
Skrevet

Krysset av for 10-15, men har vel flere når jeg tenker meg om. Bruker forskjellig veske etter antrekket og behovet. Skal jeg på jobb må jeg ha plass til nøkler, mobilen, palm, lommebok, lipgloss og paraply. Har funnet en som passer akkurat, uten at den er for stor. Har noen vesker som egner seg til shopping, andre til party og noen som egnet seg godt når jeg studerte og skulle ha med en del bøker/mat osv. Har ingen dyre vesker, har vel betalt(tenke - tenke...) max 250 kr stk tror jeg... Har kjøpt de fleste på feriereiser, noen har jeg fått i gave, en har mamma lagt til meg, og har selvfølgelig kjøpt noen selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg svarte 10-15, men ved nærmere ettertanke så har jeg nok endel flere. Bruker for tiden bare en veske hvor jeg har plass til det jeg trenger...

Skrevet

Jeg er fullstendig hektet på vesker, og sist jeg tok "varetelling" etter en lignende kommentar fra sambo så kom jeg på over 30... etter det har det selvsagt blitt flere... Jeg får aldri nok!! :D

Skrevet

aner ikke hvor mange det er. fler enn jeg trenger, definitivt, og helt sikkert godt over tjue.

men til daglig bruker jeg sekk. haler med meg nok stash til å overleve en uke i villmarka, pluss kjøleskapstunge pensumbøker. da er det bare sekk som holder.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg elsker vesker, har ikke så mange for jeg har ikke råd til å kjøpe det i tide og utide. Har nå ni vesker (det er jo egentlig mange..), når jeg teller i hodet mitt. Jeg er sånn som kan finne meg noen fine klær i en butikk men tenker, nei, de har jeg ikke råd til. Men etterpå kan jeg gå inn i en veskebutikk og finne DEN vesken og kjøpe den der og da. DET har jeg råd til! :kgblunk:

Vesker er gøy, og er prikken over i-en i forhold til klærene/stilen.

Skrevet

Jeg er veske og sko gal...

Min samboer mener jeg har over hundre vesker...

Å det har jeg sikkert... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...