Gå til innhold

Blomster, lokale og bukett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har dere samme blomster og farger i bukett og i lokalet? Eller brukere dere forskjellige?

Er så usikker på hva jeg skal velge, vil ikke at det skal se rotete ut heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve å få det til å passe sammen så ikke buketten kræsjer med resten av bordet, men det er jo ikke et must..

:)

Skrevet (endret)

Jeg synes det burde være mye av det samme :)

Endret av rusketulla
Skrevet

Fargene i vårt bryllup går i hvitt, sølv og grønt. Derfor er alle blomstene vår hvite :)

Vi har hvite calla i kirken og på scenen i festlokalet og en hvit stor rose i vase på bordene, buketten går i mørk grønt og noen små søte hvite blomster med perle i for kjolen min er så hvit.. :sol:

Synes det er greit at det meste matcher fordi lokalet er så bråkete med skarpe farger...

Skrevet

syns det er finest at det er en sammenheng ihvertfall. Selv skal jeg ha alt til å matche,men jeg er litt freak sånn sett :sjenert:

Skrevet
Har dere samme blomster og farger i bukett og i lokalet? Eller brukere dere forskjellige?

Er så usikker på hva jeg skal velge, vil ikke at det skal se rotete ut heller.

Vi hadde helt forskjellige blomster i bukett og i lokale. Brudebuketten og brystbuketten til mennene besto av røde roser (med litt pynt rundt i grønt/grått/brunt og perler), mens pynten i lokalet besto av hvite stargazel (liljer) med litt plymosus (grønt). Dette kræsjet ikke på noen måte siden begge var så ensfargete. Nå gikk det meste av pynten i lokalet i hvitt (bare bordkortene/sangheftene hadde en forside med litt brunt og pynt med diskrete roser på, men gikk hovedsaklig i hvitt de også).

Den vakre og forseggjorte brudebuketten kom virkelig til sin rett blant alt det enkle hvite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...