Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Har dere samme blomster og farger i bukett og i lokalet? Eller brukere dere forskjellige? Er så usikker på hva jeg skal velge, vil ikke at det skal se rotete ut heller.
2008brud Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jeg skal prøve å få det til å passe sammen så ikke buketten kræsjer med resten av bordet, men det er jo ikke et must..
rusketulla Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 (endret) Jeg synes det burde være mye av det samme Endret 28. juli 2007 av rusketulla
yvocat Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Fargene i vårt bryllup går i hvitt, sølv og grønt. Derfor er alle blomstene vår hvite Vi har hvite calla i kirken og på scenen i festlokalet og en hvit stor rose i vase på bordene, buketten går i mørk grønt og noen små søte hvite blomster med perle i for kjolen min er så hvit.. Synes det er greit at det meste matcher fordi lokalet er så bråkete med skarpe farger...
LilleSolstråle Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 syns det er finest at det er en sammenheng ihvertfall. Selv skal jeg ha alt til å matche,men jeg er litt freak sånn sett
heike007 Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Har dere samme blomster og farger i bukett og i lokalet? Eller brukere dere forskjellige? Er så usikker på hva jeg skal velge, vil ikke at det skal se rotete ut heller. Vi hadde helt forskjellige blomster i bukett og i lokale. Brudebuketten og brystbuketten til mennene besto av røde roser (med litt pynt rundt i grønt/grått/brunt og perler), mens pynten i lokalet besto av hvite stargazel (liljer) med litt plymosus (grønt). Dette kræsjet ikke på noen måte siden begge var så ensfargete. Nå gikk det meste av pynten i lokalet i hvitt (bare bordkortene/sangheftene hadde en forside med litt brunt og pynt med diskrete roser på, men gikk hovedsaklig i hvitt de også). Den vakre og forseggjorte brudebuketten kom virkelig til sin rett blant alt det enkle hvite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå