Gå til innhold

En anbefalning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en som spilte trompet i kirken under inngang- og utgangsmarsj, samt et solonummer. Det var helt utrolig vakkert!!!! Så hvis dere ikke skal ha noen til å synge vil jeg annbefale det på det varmeste!! :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Vi hadde også trompetist i kirken, og det gjør enormt mye for stemningen! Virkelig verdt pengene!

Skrevet

Hvor kan man finne disse som spiller?

Skrevet

Ta kontakt med nærmeste korps, kanskje..?

Skrevet

Spør f.eks organisten i kirka eller bandet man leier til festen om de vet om noen :) De som har "drevet med bryllup" har gjerne kontakter! På den måten fikk vi kontakt med en veldig flink en, som har holdt mange konserter. Eller hør med andre brudepar. Det er jo greit med en trompetist som har spilt i bryllup før, så han/hun kan sangene og ikke behøver å øve masse med organisten på forhånd :)

Skrevet

Jeg fant faktisk vår via gule sider tror jeg!!!

Skrevet

Vil på det sterkeste anbefale Tormod Åsgård! Du finner han på www.trompet.biz om jeg ikke husker helt feil. Han er utrolig dyktig. Vi hadde leid han for å spille inngangsmarsj, utgangsmarsj og to solistnummer. Men han spilte også med på salmene. Utrolig stemningsfullt! Du kan høre eksempler på siden hans, og han er også behjelpelig med å finne andre sanger.

Skrevet

Tusen takk for gode svar! Jeg skal høre med organisten først tenkte jeg. :)

Skrevet
Vil på det sterkeste anbefale Tormod Åsgård! Du finner han på www.trompet.biz om jeg ikke husker helt feil. Han er utrolig dyktig. Vi hadde leid han for å spille inngangsmarsj, utgangsmarsj og to solistnummer. Men han spilte også med på salmene. Utrolig stemningsfullt! Du kan høre eksempler på siden hans, og han er også behjelpelig med å finne andre sanger.

Vi hadde også Tormod! Han var kjempeflink! Helt utrolig nydelig musikk! Anbefales på det varmeste :)

Skrevet

Hva slags priser har han?

Skrevet

Mente jeg hørte på pris fra han en gang, tror han sa 1500kr for 3 sanger + noen kr pr kilometer han må kjøre for å komme seg dit du er. Men skriv en mail til han, best det :)

Skrevet

Av nysgjerrighet, hva spillte han som solonummer?

Skrevet

Jeg har sendt han en mail og fått svar :)

Skrevet

"Vitae Lux" er nydelig som trompetsolo i kirke

Gjest Gjest_Victori@_*
Skrevet
Av nysgjerrighet, hva spillte han som solonummer?

Han spilte Can you feel the love tonight og You raise me up. Det var helt fantastisk. Skulle jeg tenkt meg om en gang til hadde jeg nok prøvd å få han til å spille A whole new world, fra Aladdin. Synes den er så utrolig fin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...