Mrs B Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Vi hadde en som spilte trompet i kirken under inngang- og utgangsmarsj, samt et solonummer. Det var helt utrolig vakkert!!!! Så hvis dere ikke skal ha noen til å synge vil jeg annbefale det på det varmeste!!
rusketulla Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Enig! Vi hadde også trompetist i kirken, og det gjør enormt mye for stemningen! Virkelig verdt pengene!
rusketulla Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Spør f.eks organisten i kirka eller bandet man leier til festen om de vet om noen De som har "drevet med bryllup" har gjerne kontakter! På den måten fikk vi kontakt med en veldig flink en, som har holdt mange konserter. Eller hør med andre brudepar. Det er jo greit med en trompetist som har spilt i bryllup før, så han/hun kan sangene og ikke behøver å øve masse med organisten på forhånd
Mrs B Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2007 Jeg fant faktisk vår via gule sider tror jeg!!!
Victori@ Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Vil på det sterkeste anbefale Tormod Åsgård! Du finner han på www.trompet.biz om jeg ikke husker helt feil. Han er utrolig dyktig. Vi hadde leid han for å spille inngangsmarsj, utgangsmarsj og to solistnummer. Men han spilte også med på salmene. Utrolig stemningsfullt! Du kan høre eksempler på siden hans, og han er også behjelpelig med å finne andre sanger.
_Boble_ Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Tusen takk for gode svar! Jeg skal høre med organisten først tenkte jeg.
razmatazz Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Vil på det sterkeste anbefale Tormod Åsgård! Du finner han på www.trompet.biz om jeg ikke husker helt feil. Han er utrolig dyktig. Vi hadde leid han for å spille inngangsmarsj, utgangsmarsj og to solistnummer. Men han spilte også med på salmene. Utrolig stemningsfullt! Du kan høre eksempler på siden hans, og han er også behjelpelig med å finne andre sanger. Vi hadde også Tormod! Han var kjempeflink! Helt utrolig nydelig musikk! Anbefales på det varmeste
Mrs B Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2007 Mente jeg hørte på pris fra han en gang, tror han sa 1500kr for 3 sanger + noen kr pr kilometer han må kjøre for å komme seg dit du er. Men skriv en mail til han, best det
kvick Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Av nysgjerrighet, hva spillte han som solonummer?
Rosalie Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 "Vitae Lux" er nydelig som trompetsolo i kirke
Gjest Gjest_Victori@_* Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Av nysgjerrighet, hva spillte han som solonummer? Han spilte Can you feel the love tonight og You raise me up. Det var helt fantastisk. Skulle jeg tenkt meg om en gang til hadde jeg nok prøvd å få han til å spille A whole new world, fra Aladdin. Synes den er så utrolig fin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå