Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, unnskyld meg men i forrige uke så leste vi alle i avisen at Åsne ikke fikk forlenget opphold av Irakiske myndigheter, og da altså befant seg i Jordan.

Men hvorfor er hun da i Bagdad ifølge Tv-2 nyhetene?

Nå er jeg svært forvirret, man skulle nesten tro at dersom man har blitt kastet ut av et land så er det bare å snike seg inn igjen? Rare tv-signaler man sender ihvertfall.

W

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Waco, lille deg. Det er ikke meningen at du skal skjønne alt, vetdu :ler:

Skrevet

eeeeh... Care... Litt rart å lese det svaret og så visdomsordet ditt.... :wink: hehe...

Waco: Hun har vel lurt seg inn da, er vel vanlig det... Mange betalte seg inn i Afgansistan også...

Skrevet
eeeeh... Care... Litt rart å lese det svaret og så visdomsordet ditt.... :wink: hehe...

Dette er typisk Lasse :roll: Du må gjerne forklare deg nærmere, siden jeg ikke kan "Lukte" dine assosiasjoner.... :roll:

Skrevet

Dette er typisk Lasse :roll: Du må gjerne forklare deg nærmere, siden jeg ikke kan "Lukte" dine assosiasjoner.... :roll:

tenk at jeg skjønte den hehehe. han mente at du på en måte ber Waco være likegyldig til det, mens visdomsordet ditt nederst sier man ikek skal være likegyldig hehehe. eller forstod jeg feil nå, Lasse?

Skrevet

Iset, selv om du tar det med teskjeer og sugerør vil ikke Care forstå noe som helst. Du veit, sånne som sprer seg med fraser dem ikke skjønner tyttebæret av.

Skrevet

En ting er å skjønne noe, en annen ting er å bry seg. Men hvis du ikke skjønner noe, er det vanskelig å bry seg...eller er det vanskelig å bry seg, hvis man ikke skjønner noe.... :roll:

Skrevet

hehehe... :wink: Syntes den ble litt bra ja :lol:

Men hvorfor er dette typisk meg da??...

Skrevet

Åsne ble forøvrig sendt ut, men kom tilbake til Irak og Bagdad natt til mandag. Og er en av veldig få journalister igjen der, tror det er bare henne og et tv-team til. Hun har selv sagt at hun selv vil vurdere hvor lange hun skal bli der.

Skrevet

Den jenta er en utrolig dyktig forretningskvinne, hun har bygd sitt "varemerke" på en veldig proff måte.

Hun har jo gjort kriger til en forretningsmulighet.... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Åsne dro ut fordi visumet hennes var gått ut. Så fikk hun nytt visum og reiste inn igjen.

I går ville hun reise ut igjen før bombene skulle falle over Bagdad, men da gikk det ikke, så nå sitter hun i bomberommene sammen med irakerne.

Åsne Seierstad er en utrolig tøff dame. (Men hun er slett ikke eneste journalist i Irak. TV2 har også folk der. Og det er jo selvfølgelig et stort internasjonalt pressekorps igjen). Jeg skjønner nesten ikke at de tør. Jeg ville ikke vært der.

Skrevet

tror det er rundt 150 medienisser igjen.

glad nå, for det siste av de norske 'menneskelige skjoldene' er en venn av eksen min, og han kom seg ut i helga.

kan ikke si jeg helt skjønner hva han drev med der nede, men det er uansett godt å vite at han ikke sitter fast i bagdad nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...