Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Johanna Bravida
Skrevet

Hei!

Jeg har et problem, som jeg lurer på om kan kalles narsisisme.

Saken er at jeg tilbringer altfor mye tid foran mitt eget speilbilde!

Som 14-åring skjønte jeg at jeg var spesiell.

Jeg likte ikke gutta jeg lå med. Var jeg lesbisk? Jeg eksperimenterte med venninner, men likte ikke det heller. Hva var det med meg?

Jeg fikk mye kritikk fra far fordi jeg hadde så stort sminkebudsjett. Alle lommepengene gikk med til Maybelline og moteklær. Ofte stjal jeg penger av foreldrene mine, og jeg var dum nok til å betale med fars kort i kosmetikkforretningen. Det ble opppdaget da regninga kom.

Jeg tilbringer nå flere timer foran speilet hver dag. Jeg går på frisørlinja på VGS, og i hvert friminutt sjekker jeg meg selv. Karakterene daler, jeg får ikke gjort noe verdens ting. det eneste jeg har er utseendet.

Jeg vet det er galt, men jeg klarer ikke å slutte. Jeg MÅ sjekke make-upen og mascaraen hver gang jeg passerer en reflekterende overflate, som vindu, vannpytt eller doskål.

det verste er at jeg ikke TRENGER noen kjæreste.

Jeg har oppdaget at jeg begynner å forelske meg i meg selv. Jeg kysser speilet. Jeg drømmer om å ha samleie med en dobbeltgjenger.

Etter at jeg oppdaget dette har onanien blitt mye bedre, og jeg har ikke hatt samleie med andre på flere måneder. Jeg ser på bilder av meg selv, og har et speil i taket så jeg kan se og snakke med meg selv. Jeg drømmer at jeg blir tatt hardt av meg selv.

Alle vennene har forlatt meg i avsky. For selvopptatt og overfladisk, har jeg hørt dem kalle meg. Kjedelig og ignorant.

Nå har varsellampen begynt å ringe. Men hva kan jeg gjøre? Jeg er perfekt, smellvakker og intelligent. Eller jeg trenger hjelp av menn i hvit frakk. Jeg forstår ingenting lengre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
"Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler...

Jeg elsker meg selv, og har ingen rivaler!"

:fnise:

Jeg vet ikke hvem som har sagt det, men det passer til trådstarter.

Så lenge det ikke plager deg å være forelsket i deg selv, så hvorfor ikke.

Skrevet

Synes du seriøst burde oppsøke en psykolog/psykiater. For å være så opptatt av sitt eget utseende er ikke sunt i det lange løp. Det finnes så utrolig mange andre verdier i livet som er mer viktig og som du nå mister/går glipp av fordi du er så sykelig opptatt av deg selv og ditt eget selvbilde.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
det verste er at jeg ikke TRENGER noen kjæreste.

Hvorfor er det ille ?

men du burde kanskje gå til en eller annen psykolog ?

Skrevet

Det er jo unektelig praktisk. Du slipper sjekking, du er sammen med den du elsker hele tiden, og sexen er sikkert topp, fordi du kjenner kroppen din ut og inn. :tommel::popcorn:

Gjest TaraTarantell
Skrevet

psykolog? nei fytti det behøv ikke da???

å få råd kan gjøre mye. jeg har erfart d.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Trampe -mod-

Gjest Johnny Bravo
Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måten- jeg er en dressmannreklamekjekk og smart mann og tilbringer masse tid foran speilet og på å onanere. Egentlig mer tid med å onanere.. men..

Hvis vi ikke finner tonen, kanskje speilbildene våre gjør det? I hvert fall lenge nok til at den overfladiske personligheten vi begge strir med slår sprekker?

Hvis du bor i Oslo kan vi jo møtes og ta en pizza sammen og kose oss litt etterpå. Jeg bor hjemme forresten, men har eget rom, da. :rødme:

Gjest Peachbud
Skrevet

Hvis du begynte å konsentrere deg om skolearbeidet, og fikk gode karakterer, ville du jo vært enda mer perfekt. Da ville du kanskje blitt enda mer tiltrukket av deg selv, og forholdet mellom deg og deg-selv ville blitt enda bedre. :sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...