Frøken eple Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hvordan gjorde dere det med forlovelsesringer? Hadde dere de samme som dere brukte som gifteringer? Hadde begge to? Jeg har fått en alliansering som forlovelsesring, og vi bruker egne gifteringer når den tid kommer. Men noen har reagert på at han ikke har?
Arkana Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Mannen min fridde uten ringer og vi bestemte oss for å velge forlovelsesringer som også skulle brukes som gifteringer. Derfor hadde han også ring hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Han kommer til å bruke forlovelsesringen også som giftering, vil ikke gå med to og synes den han har nå er verdens fineste. Jeg skal ha ny giftering på venstre hånd. Kommer ikke til å bruke forlovelsesringen min til daglig siden jeg ikke kan bruke den på jobb og jeg synes det er litt vel skummelt å ha en dyr diamantring dinglende rundt nakken.
Gjest StoreSky Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Vi har enkle stainless steel ringer, foreløpig uten inskripsjon. (skal stå dato for forlovelse) Når vi gifter oss, skal vi finne noen ringer som begge to liker og vil ha "forever".
Branna Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Min kjære fridde med en sølvring med keltisk mønster, og fikk laget en maken til seg selv slik at vi begge har ring. Når vi gifter oss skal vi bytte dem ut med nye ringer, denne gangen i hvitt og gult gull, og min med diamant.
_Boble_ Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Vi bestemt oss for å forlove oss og kjøpte ringene sammen. Vi skal bruke de samme ringene til gifteringer, men jeg skal ha en diamant i min
heike007 Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Hvordan gjorde dere det med forlovelsesringer? Hadde dere de samme som dere brukte som gifteringer? Hadde begge to? Jeg har fått en alliansering som forlovelsesring, og vi bruker egne gifteringer når den tid kommer. Men noen har reagert på at han ikke har? Mannen min fridde uten ringer, så vi gikk og kjøpte forlovelsesringer sammen uka etter. Dette var Snorreringer med runeskrift utenpå. Vi kjøpte nye, helt glatte ringer til vi skulle gifte oss, så nå har vi en ring på hver hånd (forlovelsesringen på venstre og gifteringen på høyre). Har altså hatt ringer begge to hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Mannen min fridde med en diamantring. Kun jeg hadde ring før vi giftet oss. Dette var ikke en stor sak for oss, for vi giftet oss kun få måneder etter på og fokuserte aldri på at vi var "forlovet", bare på at "vi skal gifte oss" Nå bruker vi gifteringene våre til hverdags og jeg bruker i tillegg diamantringen min når jeg føler for det..
~Minni~ Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Jeg fikk en enstens diamentring i hvitt gull da han fridde. Han hadde egentlig tenkt å kjøpe en forlovelsesring til seg selv senere, men det har det ikke blitt noe av så det er bare jeg som har ring. Det er noen får som har stusset litt på det, men det var jeg som ikke syntes det gjorde noe om han ikke hadde ring enda. Når vi gifter oss får begge gifteringer og så får vi se hva jeg gjør med diamantringen min. Hvis den passer sammen med gifteringen kommer jeg nok til å bruke begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå