Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger man sports BH? Og til evt hva slags trening? Og hvor får man kjøpt gode BHèr (som ikke koster millionen)

Videoannonse
Annonse
Gjest puselabb
Skrevet

Ja, man trenger sports-bh. Hvis man vil ta vare på puppene sine.

Jeg bruker en fra Swegmark med brede stropper og knepping bak. Den koster 189 kr. på Lindex. Den synes jeg er en god bh til bra pris.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg sverger til Champions, kjøpt i sportsforretning. Koster mellom kr 200-400 (husker ikke nøyaktig nå). Jeg har stor byste og er avhengig både av god støtte og at materialet puster.

Skrevet
Jeg sverger til Champions, kjøpt i sportsforretning. Koster mellom kr 200-400 (husker ikke nøyaktig nå). Jeg har stor byste og er avhengig både av god støtte og at materialet puster.

Jeg har også en Champions. Tror den kostet 400 kr og jeg var veldig i tvil om jeg egentlig trengte en så dyr sportsbh fordi jeg har ikke så veldig store pupper, men den er absolutt verdt pengene. Veldig glad jeg har den når jeg trener.

Skrevet

Alle mine sports-bh'er er av typen Swegmark. De er gode, spesielt for de med små til mellomstore pupper, og ikke er de spesielt dyre heller :)

Skrevet

Kjøpte en fra Swegmark i går og har den på meg for å prøve før jeg trener. :tommel: Den var skikkelig god!! Hvorfor er ikke alle BH'er så gode. Tusen takk for gode tips :)

Skrevet

Jeg har store pupper(D/DD) og må ha noe som støtter og holder på plass når jeg trener.

Veldig fornøyd med Shock Absorber som er kjøpt på www.figleaves.com men også på lindex.

Har nettopp kjøpt en sportsbh (husker ikke hvordan merke) fra www.underverker.no. Der er det forresten gratis retur/bytte om man ikke er fornøyd/ikke passer etc.

Skrevet

Trener forresten stort sett bare aerobic/step men også spinning/mølle så en god treningsbh er alfa og omega !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...