Gå til innhold

gifter meg om 3 måneder!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og Roberto ble nettopp enige om å gifte oss FØR bebisen melder sin ankomst og helst FØR magen begynner å vise nevneverdig. da ble vi altså enige om 14 juni 2003, altså om 3 måneder. JEG MÅ BEGYNNE Å PLANLEGGE I EN FART!!!!!!! hehe. men vi skal bare ha et lite bryllup, med ca 15-16 gjester og koldtbord, og jeg skal bake endel av kakene selv så det blir et billig og enkelt, men fint bryllup.

planen var jo 24 april neste år, men så meldte det seg en frivillig liten til å bo i magen min, så da ble det litt tidligere :ler:

gleder meg! men å finne brudekjole blir ikke så lett, da jeg ikke vet om jeg har mage eller ikke til den tid, mamma og mormor var begge ganske store i 4-5 måned.....

klem Iset 5+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med barn i magen og bryllupsplaner!

Et lite tips til brudekjole: kanskje du kunne prøvd en kjole med empireliv, da trenger du ikke å bekymre deg over om magen vokser mye.

Skrevet

Gratulerer så mye! Herlig følelse, ikke sant?

Skrevet

Heldiggrisen!!!!!

Og gratulerer så veldig masse!!!

Sukk... noen av oss må vente i eeeeevigheter..... :ler:

Skrevet

Støtter meg til den siste:

HELDIGGRISEN

(både for graviditeten og bryllupet) :wink:

GRATULERER!!! (ikke minst)

Vel, da kan jeg vel bare ta bort deg fra 2004-sidene, siden du slår oss alle uansett...

*lykke til*

Gjest Mzfire
Skrevet

Gratulerer Iset med både bryllup og baby i magen :) Glad på dine vegne. Lykke til med feiringen :D

Skrevet

Vel, da kan jeg vel bare ta bort deg fra 2004-sidene, siden du slår oss alle uansett...

Blir nysgjerrig på deg igjen jeg da....

Blir det 2003 eller 2004??

Er sååå misunnelig på alle som skal gifte seg i år....

Prøvde å foreslå å flytte hele greia frem ett års tid , men jeg ble desverre nedstemt....sukk.... 436 dager igjen....

Skrevet

er det meg du ble nyskjerrig på? :ler: det er dette året, så det er bare 3 måneder igjen. GULP!!!!! må skynde meg å planlegge....

Skrevet

Må bare få slenge meg på gratulasjonsbølgen jeg også, Iset! Kjempekoselig med både barn-i-magen og bryllup :D Lykke til med forberedelser!

Klem, Amelie.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg må spørre Iset: Roberto??? :o

Vær så snill og avkreft at dette er en mann du møtte på Mykonos sommeren 2002.

Milla

Skrevet
Jeg må spørre Iset: Roberto???  :o  

Vær så snill og avkreft at dette er en mann du møtte på Mykonos sommeren 2002.

Milla

hehehe den var fin milla :ler: neida kan berolige deg med at det er en nork gutt med italiensk far som jeg har vært sammen med i snart 6 år:)

Skrevet

Lykke til med bryllupsplanlegging og den lille i magen!

Gjest Lott@
Skrevet

Blir nesten GRØNN av misunnelse - GRATULERER!!!!! :hoppe:

Gjest Afrodite
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅHHH!!! Sååå koselig! :hoppe:

Gratulerer så masse til der alle - tre!!! Nyt graviditeten, bryllupsplanleggelsene og dagen deres!! :D

Klem :briller:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

hehehe den var fin milla :ler: neida kan berolige deg med at det er en nork gutt med italiensk far som jeg har vært sammen med i snart 6 år:)

Åh takk! Nå ble jeg lettet :-) Jeg så for meg en italiensk oljeglinsende strandløve med sleskt smil og turkis glittebadebukse.

Milla

Skrevet

gratulerer!!!

Vi skal gifte oss samme dagen!! Så gøy!

Kos deg med planleggingen! Du har reltivt god tid enda!

MissS

Skrevet

Åh takk! Nå ble jeg lettet :-) Jeg så for meg en italiensk oljeglinsende strandløve med sleskt smil og turkis glittebadebukse.

Milla

du er fin Milla :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

du er fin Milla :ler:

Fortell meg noe jeg ikke allerede vet :briller:

Milla

Gjest Lott@
Skrevet
Fortell meg noe jeg ikke allerede vet :briller:

Milla

....... at du er patetisk og selvopptatt - viste du det????? :ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
....... at du er patetisk og selvopptatt - viste du det????? :ler::ler:

og det var vi som skulle være snille og ikke bedrive personangrep, var det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...