Gjest Gjest_meg_* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har kjøpt meg en kjempekul "retrotopp", men lurer på hva jeg kan bruke til? Har ikke råd til å kjøpe meg helt nytt antrekk Olabukse?
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Det meste går vel til olabukse. Du kan sikkert bruke den til andre ting også, men det avhenger jo av hvordan den ser ut, hvilken stil den har, farger.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Toppen er blå og brun, A-formet med store grafiske mønster 50-60talls stil
Catzy Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Smale bukser eller leggings burde være OK. Hvor lang er den? Du kan evt. bruke den med et trangt, kort skjørt under. Gjerne i brunt eller blått, hvis du har noe som matcher i fargen. Har en kort A-formet kjole i sort og hvitt, veldig 60-talls. Brukte den med vide sorte linbukser i går, og det fungerte bra. Hvis du har noen vide bukser i et lett stoff som matcher fargene, så kan du teste det ut selv. Det gjør det litt mer 70-tall, men det gjør ingen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå