Gå til innhold

Humor

Gjest Eugene Onegin

Hva slags humor liker dere  

1 stemme

1. 1. humor

• Barnslig humor
      0
    • Sarkastisk humor
      0
    • Barsk Humor
      0
    • Svart\Mørk Humor
      1
    • Gjøre nar av humor
      0
    • Satire
      0
    • Parodier
      0
    • Annen Humor
      0

Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

Hva slags humor foretrekker dere vesner her inne ?

jeg foretrekker den mørke humor

Endret av Eugene Onegin
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg foretrekker bare deg :rødme:

Skjønningen :kyss:

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er generelt glad i britisk humor (minus Mr. Bean), og ellers er jeg glad i humor med mye ordspill, men svart humor/galgenhumor er heller ikke å forakte.

Jeg kan ikke fordra det jeg liker å kalle "forviklingshumor" og "bløtkakehumor". Og jeg kan heller ikke fordra vitser som spiller på sex.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Jeg foretrekker bare deg :rødme:

Skjønningen :kyss:

du trenger hjelp

Skrevet

Jeg foretrekker også britisk humor. Amerikansk sit-com gjør meg kvalm.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg liker litt svart humor, som gjerne tuller med ting som ikke er pent å tulle med.

Liker også pinlig humor, à la "Hjerte til hjerte" med Linn Skåber og "The office".

Jeg liker ikke humor (om man kan kalle det), regissert av typer som Tommy Steine. Kan man kalle det folkelig humor? Det blir litt sånn "han var ikke den skarpeste kniven i skuffen", etterfulgt av at han ler seg i hjel.

Gjest Deception
Skrevet
Liker også pinlig humor, à la "Hjerte til hjerte" med Linn Skåber og "The office".

Herregud, jeg ble så stresset av The Office at jeg slettet hele sesongen jeg hadde lastet ned etter å ha sett en halv episode. Og mannen påstod at "du kommer til å hate Linn Skåber-serien". Han kjenner meg godt....

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Herregud, jeg ble så stresset av The Office at jeg slettet hele sesongen jeg hadde lastet ned etter å ha sett en halv episode. Og mannen påstod at "du kommer til å hate Linn Skåber-serien". Han kjenner meg godt....

Samboeren min måtte ut av rommet når Linn Skåber kom på tv, og han har fortsatt problemer med henne. Merkelig nok likte han "The Office". Dette er nå den amerikanske versjonen, men antar at den ligner den britiske.

Gjest *Madam Mim*
Skrevet (endret)

Liker alt som er mosomt, jeg. :)

Deg også, Eugene! :kyss:

Endret av *Madam Mim*
Gjest Nedfall
Skrevet

Pythonsk humor..

I don't wanna go on the cart !

Oh ! Don't be such a baby !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...